וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו לעבר ביתו של ראש העיר טייבה, מאבטחו נהרג

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 13:11

המאבטח, תושב הצפון כבן 25 נפצע קשה ופונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. בשועפאט מת צעיר בשנות ה-20 לחייו כתוצאה מאירוע אלימות. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע, הרקע פלילי. מתחילת השנה נרצחו 55 בני אדם במגזר הערבי

אלמונים ירו לעבר ביתו של ראש העיר טייבה, מאבטחו נהרג, 21 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

אלמונים פתחו הלילה (שישי) בירי לעבר ביתו של ראש עיריית טייבה, שועאע מנצור מסארווה. כתוצאה מהירי, נפצע קשה מאבטחו של ראש העיר, אדיר גאנם בן 25, ובהמשך נקבע מותו. המאבטח פונה על ידי צוות רפואה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם קבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. בחודש שעבר, אירע אירוע ירי נוסף לעבר ביתו של ראש העיר.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב בזירה. מהמשטרה נמסר כי מפקד המחוז ערך פגישה עם ראש העיר, במסגרתה עדכן אותו בדבר החקירה. עוד נמסר כי "מפקד המחוז קבע את החקירה בראש סדר העדיפות המחוזי בשל חומרת האירוע ובהתאם הטיל את החקירה על היחידה המרכזית במחוז, כאשר כלל המערכים הרלוונטים יעמדו לרשות היחידה החוקרת".

אדיר גאנם, מאבטח ראש העיר טייבה שנרצח ביריות. 21 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אדיר גאנם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במקביל, בשועפאט מת צעיר בשנות ה-20 לחייו כתוצאה מאירוע אלימות. הצעיר פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים תוך פעולות החייאה ובדרך נקבע מותו. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ומסרה כי הרקע פלילי. בעקבות האירועים ביוזמות אברהם עדכנו כי מתחילת השנה נרצחו 55 ערבים, מהם 49 אזרחים. 51 מהם נורו למוות, ו-22 מתוכם היו בני פחות מ-30.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלמונים ירו לעבר ביתו של ראש העיר טייבה, מאבטחו נהרג, 21 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע, הלילה/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודש, נורה למוות בנו של סגן ראש עיריית נצרת, רואיד עוואיסי בן 25. צוות רפואה שהגיע לזירת הירי העניק לו טיפול, ופינה אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כשהחשד הוא שמדובר ברצח על רקע סכסוך בין עבריינים. אביו של הצעיר הוא מוחמד עוואיסי, ממלא מקום ראש העיר מרשימת "נאסרתי", והאחראי על תיק החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully