וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השבתת הלימודים בשלישי": ארגון המורים מודיע על שביתה נוספת

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 19:47

יו"ר הארגון, רן ארז, מסר כי שר החינוך יואב קיש אינו מגלה עניין במתרחש במערכת החינוך. "המחסור במורים מקצועיים, על הנטישה הקיימת והזלזול של פקידי האוצר בתביעות המורים העל יסודיים", מסר היו"ר

רן ארז מודיע על שביתה, 3 בפברואר 2023/ארגון המורים

ארגון המורים הודיע היום (ראשון) על שביתת אזהרה ביום שלישי הקרוב בכיתות י'-יא' בכל הארץ. זאת, לאחר שניסיונו הקודם של הארגון לקיים שביתה זכה להתנגדות מבית הדין לעבודה ולצו מניעה.

"צר לי לראות את חוסר העניין שמגלה שר החינוך, יואב קיש, על המתרחש במערכת החינוך", מסר יו"ר הארגון רן ארז, "על המחסור במורים מקצועיים, על הנטישה הקיימת והזלזול של פקידי האוצר בתביעות המורים העל יסודיים".

"עברו שבעה ימים מאז בית המשפט פסק כי על המדינה לנהל מו"מ ענייני ודבר לא השתנה", מסר ארגון המורים והוסיף כי שבוע זה מתווסף ל"יותר משנה של משא ומתן עקר".

כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
לאחר שקיבלו צו מניעה, ניסיון שביתה נוסף בשלישי/ראובן קסטרו

ביום שישי האחרון, הודיע ארגון המורים כי בכוונתו לבצע שביתת אזהרה ביום ראשון. זאת, בניסיון להפעיל לחץ לקידום הסכם שכר חדש בעל-יסודי. קריאה זו מגיעה ברקע עיצומים שונים בהם שיבושי הלימודים ואי העלאת ציוני מגן לתלמידים הניגשים לבגרויות הקיץ.

יום לאחר מכן, הוציא בית הדין לעבודה צו מניעה לארגון המורים, וחייב אותם להגיע לכיתות בראשון. בית הדין מתח ביקורת על הארגון, שהודיע על הההשבתה בתקשורת ולא למשרד החינוך, שמולו מתנהל המשא ומתן. "עיתוי ההודעה היה צהריי יום שישי, ביחס לצעדים כבר ביום ראשון בבוקר מבלי שיש זמן מספק להיערך או לברר את סיבת ההחרפה בצעדים הארגוניים", נימק השופט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מסע"ת בנושא החרפת המאבק נגד תכנית ביטול הבגרויות בהובלת יו״ר ארגון המורים רן ארז, 23 במאי 2022. ניב אהרונסון
"השקרים של משרד החינוך התקבלו כעובדות", ו״ר ארגון המורים רן ארז/ניב אהרונסון

"בית הדין הארצי לעבודה קיבל צו מניעה בנוכחות צד אחד בלבד בלי לשמוע אותנו", טען יו"ר הארגון רן ארז בראיון שביצע עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM, "כנראה שכל השקרים של משרד החינוך התקבלו כעובדות".

עוד הוסיף יו"ר הארגון ותקף את שר החינוך קיש."הוא לא אומר אמת, כדי להשתמש במילה עדינה, ולכן אני מעדיף לא לדבר על הפגישות שהיו לנו. הוא, בסופו של דבר, לא תורם שוב דבר למשא ומתן. ההפך הוא הנכון - השר הוא זה שמפריע במשא ומתן", אמר ארז, "הוא לא עושה שום מאמץ על מנת להשפיע במשרד האוצר שיתנו את מה שהוא טוען שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully