וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגין התפרץ לעבר השר קרעי: "אנרכיסט", "אתה לך לעזאזל"

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 21:35

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות, ניתן לשמוע את קולו של המפגין קורא לעברו של שר התקשורת: "כל מה שאתה אומר על החיילים - אתה תלך לעזאזל, אתה אפס, אנרכיסט". זאת, ככל הנראה בתגובה לדברי השר מהחודש שעבר, בהם קרא למילואימניקים מתנגדי המהפכה המשפטית: "לכו לעזאזל"

"אתה תלך לעזאזל": מפגין התפרץ בצעקות לעבר השר קרעי בבאר שבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"סליחה שאני מפריע השר קרעי, אבל אתה תלך לעזאזל", כך אמר היום (ראשון) מפגין שנכנס לאירוע חנוכת מרכז ידע בעיר באר שבע, אליו הוזמן שר התקשורת שלמה קרעי. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות בשעות האחרונות, ניתן לשמוע את קולו של המפגין קורא לעברו של קרעי: "אתה תלך לעזאזל, אתה אנרכיסט".

בתגובה, אחד משוהי המקום פנה אל המפגין ואמר לו: "זה לא הזמן ולא המקום", אך המפגין התעקש: "אתה תלך לעזאזל". זאת, תוך שהוא מתנצל על ש"הרס" להם את האירוע. "זו לא הכוונה (להרוס את האירוע), אתה לא ראוי, אתה תלך לעזאזל. כל מה שאתה אומר על החיילים - אתה תלך לעזאזל, אתה אפס, אתה אנרכיסט".

בהמשך, אותו אדם שפנה אליו מקודם בבקשה שיפסיק, התקרב למפגין והחל לדחוף אותו החוצה מן המרכז תוך שהוא קורא לעברו: "אפס, סרבן, החוצה, סרבן אפס, פח אשפה, לך". המפגין המשיך: "קרעי - אתה אפס, קרעי - אתה לא ראוי", עד שלבסוף יצא מהמרכז. מצידו, השר קרעי בחר שלא להגיב לדברי המפגין.

שלמה קרעי. יונתן זינדל, פלאש 90
"עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל". שר התקשורת שלמה קרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

בתחילת חודש מרץ, שר התקשורת קרעי התייחס לסירוב המילואימניקים להתייצב ביחידות כמחאה על המהפכה המשפטית שמובילה הממשלה. הוא השווה את המשרתים שביקשו ללכת להפגין להמן הרשע. "לסרבנים המחוצפים, נאמר את מאמר מרדכי לאסתר: 'רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך תאבדו' עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל", כתב בציוץ בטוויטר. "ואילו אנחנו, ניישם את המשך הפסוק: 'ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות' - נוע תנוע הרפורמה. לעת כזו הגענו למלכות".

לאחר מכן, המשיך השר ופרסם ציוץ נוסף בו כתב: "הסרבנות היא עצובה, מסריחה ואומללה. וקורעת את הלב. הסרבנות וגרורותיה. לא האמירות נגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully