וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאס וגאס: צלב קרס נחרט על גבו של נער יהודי אוטיסט

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 11:10

אמו של הנער סיפרה כי בנה, תלמיד בבית הספר התיכון קלארק, הגיע הביתה ב-9 במרץ כשעל גבו חרוט סמל שנאה. האם, שבחרה לא לחשוף את זהותה, אמרה כי בנה בן ה-17 לא מדבר, משתמש בכלב שירות ונעזר גם באדם שנמצא לידו כל העת: "הוא התלמיד היחיד שחובש כיפה בבית הספר"

צלב קרס נחרט על גבו של נער יהודי אוטיסט מלאס וגאס, אמרה אמו לרשת COLlive.com. מה-FBI נמסר כי הסוכנות נמצאת בקשר עם הרשויות בנוגע לתקרית.

"אנחנו מודעים לתקרית ונמצאים בקשר רציף עם הרשויות המקומיות. אם במהלך חקירה מקומית, המידע שנחשף עלול להוות הפרה של זכויות אזרח פדרליות, ה-FBI מוכן לחקור", נאמר בהצהרה אתמול (שבת).

אמו של הנער סיפרה לערוץ החדשות כי בנה, תלמיד בבית הספר התיכון קלארק, הגיע הביתה ב-9 במרץ כשעל גבו חרוט סמל שנאה. האם, שבחרה לא לחשוף את זהותה, אמרה כי בנה בן ה-17 לא מדבר, משתמש בכלב שירות, ולצידו מישהו שעוזר לו כל הזמן. "הבן שלי הוא התלמיד היחיד שחובש כיפה בבית הספר", אמרה האם. לדבריה, היא שלחה מייל לבית הספר לגבי התקרית ומילאה דו"ח ב-13 במרץ במשטרת מחוז קלארק.

גורמים מבית הספר אמרו ל"לאס וגאס ריוויו-ג'ורנל" בהצהרה כי המשטרה ערכה חקירה שכללה ראיונות עם צוות המוסד וצפייה בסרטוני האבטחה, ולא מצאה "ראיות שיצביעו על מקור הפציעות".

הפגנת נגד עצרת הימין הקיצוני מול הבית הלבן בוושינגטון ארצות הברית ב-13 באוגוסט 2018. רויטרס
הפגנות נגד הימין הקיצוני בארצות הברית/רויטרס

"לא נסבול התנהגות מפלה שסותרת את הקהילה ומשפיעה על בטיחות ורווחת התלמידים", נאמר בהצהרה. "אם למישהו יש מידע נוסף שקשור לתיק, אנחנו קוראים להם ליצור קשר עם המשטרה באופן מיידי".

האם אמרה ל- COLlive.com כי הוציאה את בנה מבית הספר משום שהיא חוששת לביטחונו. ג'ולי בריסלין, המנהלת האזורית של הליגה נגד השמצה בנוואדה, גינתה את "הפעולה האנטישמית האלימה". "בתי ספר הם לא מקום לשנאה, ושום תלמיד לא צריך להרגיש לא בטוח או מאוים", היא אמרה בהצהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully