וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו, גלנט, לפיד וגנץ בקריאה משותפת: "הניחו בצד את המחלוקות ביום הזיכרון"

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 17:54

הארבעה נענו ליוזמת יו"ר יד לבנים, אלי בן שם, וחתמו על פנייה משותפת לאזרחי ישראל בה הם מבקשים לשמור על קדושת יום הזיכרון הקרוב, ולהניח למחלוקות סביב המהפכה המשפטית. "חלילה לנו מלהוסיף על כאב משפחת השכול בימים הקשים האלה"

הפגנה ברחובות מול ביקור של ראש הממשלה נתניהו בחברת הייטק./מחאת הסטודנטים

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נענו היום (שישי) ליוזמת יו"ר יד לבנים אלי בן שם ובהמשך לפניית "ישראל היום", וחתמו על פניה משותפת לאזרחי ישראל בבקשה לשמור על קדושת יום הזיכרון. "מתוך חרדה לקדושת יום הזיכרון וזכר הנופלים, מבקשים מכם מעומק ליבנו - השאירו את המחלוקות ביום הזיכרון הזה מחוץ לבתי העלמין הצבאיים", נכתב בפנייה עליה חתמו הארבעה.

גנץ, נתניהו. פלאש 90, אתר רשמי
ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ/אתר רשמי, פלאש 90

"ביום הזיכרון הזה אני מבקש להשאיר את המחלוקות הכבדות והמאבק הצודק על הדמוקרטיה שלנו מחוץ לגדרות בתי העלמין", אמר גנץ. "אסור לנו להפר את קדושת היום הזה וחלילה לנו מלהוסיף על כאב האימהות, האבות, האחים, האלמנות, היתומים, הסבים והסבתות והחברים האחרים במשפחת השכול בימים הקשים האלה".

עוד בוואלה!

יצא בליווי שוטרים: מהומה נוספת פרצה בקונגרס הציוני בעקבות הגעת שמחה רוטמן לכנס

לכתבה המלאה
טקס חללי התנועה הקיבוצית. 20 באפריל 2022. אלעד גוטמן, אתר רשמי
"חלילה לנו מלהוסיף על כאב משפחת השכול"/אתר רשמי, אלעד גוטמן

במהלך השבוע, התנועה הקיבוצית ביטלה את הזמנת שר הביטחון יואב גלנט לטקס הזיכרון לנופלי התנועה שהתקיים אתמול. גלנט שהוזמן לשאת דברים בטקס, שנערך באנדרטת חללי התנועה הקיבוצית, אך כמה משפחות שכולות ביקשו שלא ינכח בו נציג מטעם הממשלה. לצד גלנט, גם הזמנתו של חבר הכנסת אלון שוסטר מהמחנה הממלכתי בוטלה. זאת, בטענה כי המשפחות ביקשו שלא ינכחו בטקס פוליטיקאים כלל.

נציגי המשפחות השכולות "הציגו את תחושתם ואמרו כי הזמנת נציג ממשלה לטקס הזיכרון ל-3120 נופלי התנועה הקיבוצית במערכות ישראל ופעולות האיבה בתקופה כזו היא פגיעה ברגשותיהם", נמסר מהתנועה הקיבוצית, שהוסיפה כי לאחר דיון בנוסף החליטה התנועה להיענות לבקשת המשפחות ולוותר על נוכחות שר הביטחון בטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully