וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביידן מתכונן להכריז על התמודדות בבחירות 2024 ביום שלישי

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 11:12

המעגל הקרוב והקטן של יועצים ובעלי ברית של ביידן מכין סרטון שבו תוכרז המועמדות, שיפורסם ככל הנראה ביום שלישי - התאריך שבו הכריז ביידן על התמודדותו ב-2019 בבחירות לנשיאות 2020: "אין טעם כבר לא לומר את הברור מאליו: הוא מתמודד"

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מתכונן להכריז באופן רשמי על מועמדותו לנשיאות 2024 כבר בשבוע הבא, כך על פי מקורות המקורבים לנושא.

המעגל הקרוב והקטן של יועצים ובעלי ברית של ביידן מכין סרטון שבו תוכרז המועמדות, שיפורסם ביום שלישי - התאריך שבו הכריז ביידן על התמודדותו ב-2019 בבחירות לנשיאות 2020, על פי מקורות המעורים בנושא.

עם זאת, יועצים מתוך הבית הלבן מזהירים כי המועד עשוי עוד להשתנות במקרה של אירועים לא צפויים, אך ההחלטה התקבלה: "אין טעם כבר לא לומר את הברור מאליו: הוא מתמודד", אמר גורם דמוקרטי בכיר ל-CNN.

ההכרזה הרשמית ביום שלישי חשובה גם משום שימים ספורים לאחר מכן, ביום שישי, ייערך כנס התורמים הגדול הראשון, אמר המקור.

הנשיא ג'ו ביידן בביקור באירלנד. רויטרס
הנשיא ביידן בביקור באירלנד, בשבוע שעבר/רויטרס

ביידן אמר בשבוע שעבר כי הוא מתכונן להכריז על כוונותיו בקרוב. המטה של ביידן יהיה ממוקם בווילמינגטון בדלוואר, החלטה שאותה אישר הנשיא באופן אישי מוקדם יותר החודש, אמרו עוזרים. וילמינגטון היא עיר הולדתו של ביידן, ובה הוא מבלה את מרבית סופי השבוע. הקמפיין הקודם של ביידן היה ממוקם בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully