וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות בשני סכינים, נעל את הדירה ונמלט: בן 39 הואשם ברצח אשתו

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 13:11

גרמה זארו מקריית אתא מואשם כי רצח את אשתו אדיסי אלבנה, הותיר אותה מתבוססת בדמה, נמלט מביתם ולאחר כשעה הסגיר עצמו למשטרה. השכנים סיפרו על צעקות יומיומיות ששמעו מדירתם, כשזארו היה שותה לשכרה ומכה את אלבנה: "ברשויות ידעו ולא עשו דבר"

חשד לרצח: אישה בת 29 נמצאה מתה בקריית אתא, 24 במרץ 2023/דוברות מד"א

תושב קריית אתא, גרמה זארו בן 39 הואשם בגין רצח אשתו, אדיסי אלבנה, בת 29 - כך לפי כתב האישום שהוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה. בליל שבת, 24 במרץ, שכנים הזעיקו עזרה כששמעו צעקות מדירת השיכון הקטנה בשדרות יוספטל בעיר, בה התגוררו השניים מאז הגיעה אלבנה מאתיופיה לישראל, בהזמנתו של זארו. הם נישאו לפני כשנתיים.

כשאנשי מד"א הגיעו לדירה, דלתה הייתה נעולה וזארו לא פתח אותה. לאחר מכן יצא, סגר אחריו את הדלת ולשכנים שהיו סמוך לבניין אמר "כבר לא צריך אמבולנס". כבאים שהוזעקו לדירה פרצו את הדלת, וצוות הנט"ן של מד"א מצא את האישה על הרצפה, עירומה למחצה, עם גרון שסוף ועם סימני דקירה רבים בגבה, בבטן, החזה, בפנים, בידיים וברגליים. לאחר שניסיונות החייאה לא צלחו, נאלץ הצוות לקבוע את מותה במקום.

זארו, שקודם לכן נמלט מהדירה, הסגיר את עצמו לשוטרי תחנת זבולון לאחר כשעה. הוא נעצר וכלוא מאז. חברותיה של אדיסי אלבנה במפעל יונידרס שם עבדה ניסו לגייס כספים כדי להטיס את גופתה לארץ הולדתה, אולם בסופו של דבר היא נקברה בבית עלמין בגוש עציון.

אדיסי אלבנה בת 29 שנרצחה על פי החשד על ידי בן זוגה בקריית אתא
25.3.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אדיסי אלבנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה אמרה בזירה כי לא היו תלונות קודמות על אלימות בין בני הזוג, אך כי נרשמו בעבר תלונות על אלימות נגד זארו על ידי בת זוג קודמת. שכנים ידעו לספר על צעקות יומיומיות ששמעו מדירתם, כשזארו היה שותה לשכרה ומכה את אלבנה. "ברשויות ידעו ולא עשו דבר", הלינו. גם מכתב האישום עולה כי היחסים בין השניים היו מתוחים. לפי כתב האישום, על הרקע הזה, בערב הרצח נטל זארו שני סכיני מטבח ודקר את אשתו פעם אחר פעם, לא חדל ממעשיו למרות זעקותיה שנשמעו על ידי השכנים, עד שראשה נשמט והיא חדלה לצעוק ולזוז. נתיחת הגופה במכון הלאומי לרפואה משפטית העלתה ששיסוף הגרון הוא שגרם ישירות למוות.

מעובדות כתב האישום עולה כי לאחר מכן רחץ זארו את ידיו, החליף את בגדיו המגואלים בדם, זרק את מכשיר הטלפון הנייד של אדיסי לפח זבל בתוך הדירה, לקח את הכסף שהיה לו, יצא מהדירה ונעל אחריו את הדלת, כשהוא מותיר את אשתו שרועה על הרצפה, מתבוססת בדמה. לאחר מכן הנאשם ירד במדרגות ועזב את הבניין. אנשי משטרה שהגיעו לדירה לאחר שהנאשם עזב את הבניין הזעיקו למקום את כוחות כיבוי האש. בינתיים, זארו הגיע לסניף בנק הפועלים בקריית מוצקין, משך בכספומט כסף מחשבון הבנק שלו, שלח הודעות קוליות לבני משפחתו באתיופיה, הלך לתחנת משטרת זבולון ושם הסגיר את עצמו לשוטרים.

גרמה זארו הנאשם ברצח בת זוגו אדיסי אלבנה בקריית אתא. ללא, אתר רשמי
גרמה זארו/אתר רשמי, ללא

בחקירתו שחזר זארו את אירועי אותו הערב והודה כי בינו לבין אשתו פרץ אותו ערב ויכוח וכי דקר אותה, לטענתו בסכין אחד בלבד. הוא טען כי לא תכנן את הרצח מראש, וכי תוך המאבק ביניהם היא קיללה אותו, חנקה אותו, נשכה אותו, וזרקה עליו בקבוק יין. לטענתו, "דקר אותה כדי שלא תהרוג אותו". הוא לא ידע להסביר את הימצאות שני סכינים מגואלים בדם רב בזירה, את הימצאות הטלפון שלה בפח, וגם מדוע נעל את הדירה כשיצא או מדוע לא פתח לאנשי מד"א.

במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת התובעת עו"ד נג'וא סלימאן מהשופט ניצן סילמן את הארכת מעצרו של גרמה זארו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. טרם נקבע מי ידון בתיק העיקרי. החקירה התנהלה ביחידה למאבק בפשיעה במרחב אשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully