וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות גדולים בשטח: נמשכים החיפושים אחר הנעדר בכנרת

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 11:56

12 שעות לאחר שישראל קיסוס בן ה-22 טבע סמוך לחוף כורסי בעת שהיה על קיאק, כוחות גדולים בסיוע צוללנים ממשיכים בחיפושים. "תהיה תמונת מצב טובה יותר בשעות הקרובות", אמר מפקד תחנת טבריה. בת דודה שלו: "אמא שלו חולה בסרטן, אחותו מתחתנת עוד שבועיים, מתחננת לעזרה"

בווידאו: כוחות גדולים בשטח: נמשכים החיפושים אחר הנעדר בכנרת/דוברות משטרת ישראל

בחופה המזרחי של הכנרת נמשכים הבוקר (חמישי) החיפושים אחרי ישראל קיסוס בן 22 שטבע אתמול באגם. הנעדר, תושב מרכז הארץ, יצא לשוט על קיאק, קפץ למים ונסחף למרחק גדול מהקיאק. בחיפושים משתתפים עשרות בני אדם - שוטרים, מתנדבים, אנשי מד"א, זק"א ואיגוד ערים כנרת.

שירן ג'רבי, בת דודה של הנעדר סיפרה כי לפי הערכות המשטרה הוא נמצא בעומק של 25 מטרים וכ-300 מטרים מהחוף. לטענתה, הוא הגיע לחוף אתמול בסביבות 15:00 בצהריים ופגש שם משפחה. "הוא עלה עם בת דודה לקיאק, היא לא יודעת לשחות והוא כן, הוא קפץ למים ובשלב מסויים פשוט התרחק והיא לא ידעה מה לעשות וחזרה לחוף", סיפרה. "הם היו בנקודה קצת יותר רחוקה מסוכת המציל, היא ניסתה להזעיק עזרה ולצערנו הם לא הצליחו למצוא אותו".

הבת דודה הוסיפה כי "אמא שלו באמצע טיפולים למחלת הסרטן, לאחותו יש חתונה עוד שבועיים. בבקשה תעזרו לנו, מתחננת מכם אנחנו רוצים למצוא אותו כמה שיותר מהר, ונמשיך כל עם ישראל להיות חזקים ולהתפלל. אנחנו מרגישים שהמשטרה והכוחות עושים הכל אבל זה לא מספיק, אנחנו קוראים לצה"ל להתערב ולסייע כדי שנוכל למצוא אותו ולא לחכות שלושה שבועות עד שהוא יצוף על פני המים".

חיפושים אחר נעדר בכנרת, 20 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
כוחות משטרה בכנרת/דוברות משטרת ישראל
חיפושים אחר נעדר בכנרת, 20 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
חיפושים אחר נעדר בכנרת, 20 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

סגן ניצב יגאל בן לולו, מפקד תחנת טבריה, אמר הבוקר: "אנחנו ממשיכים בחיפושים כבר 12 שעות. אנחנו נמצאים בכוחות גדולים יחד עם צוללנים כדי לאתר את הנעדר. אנחנו עושים את מיטב יכולתנו על קו המים וגם באגם עצמו. תהיה תמונת מצב טובה יותר בשעות הקרובות".

הדיווח על המקרה התקבל בסביבות 17:00 במוקד מד"א - על ידי בת זוגו של נעדר. מתחקור ראשוני עולה כי הצעיר קפץ מהקיאק כדי לשחות ונסחף במים כתוצאה מרוח חזקה שהחלה לנשב במקום. החיפושים מתמקדים בעיקר באזור שבין חוף לבנון לחוף חלוקים - במים, ביבשה ובאוויר. גם שוטרי משמר הגבול, מתנדבים ויחידת חילוץ גולן הגיעו למקום לסייע באיתור הנעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully