וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים מעיין וסהר עשור טבעו באסון השיטפון בערבה: "נקטפו בשיא פריחתם"

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 11:27

לאחר מאמצי חילוץ, נקבע מותם של שני הנעדרים. השניים, תושבי טבריה בשנות ה-20 לחייהם, יצאו לטיול בדרום יחד עם בת הזוג של מעיין, שי דהאן שאותרה מוקדם יותר שמצבה קל. "ברגעים אלה כולנו לצד המשפחה"

שטפונות בנחלים בדרום, 10 באפריל 2023/דוברות המשטרה

כוחות החילוץ איתרו היום (שלישי) את גופות שני הנעדרים הנותרים מהשיטפונות בדרום אמש. הנעדרים, מעיין וסהר עשור, אח ואחות בשנות ה-20 לחייהם, תושבי טבריה, נקלעו אמש לשיטפון באזור הערבה ואבד עמם הקשר.

עיריית טבריה הספידה את ההרוגים: "העיר טבריה כולה בוכיה ומרכינה ראשה לנוכח האסון הכבד בערבה, בו נהרגו שני צעירים בני העיר - מעיין וסהר. בשם כל תושבי טבריה, אנו שולחים תנחומים מעומק הלב למשפחת עשור האהובה והיקרה ומחבקים אותה בשעתה הקשה".

ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף כתב כי "אלה הם רגעים קשים מאוד לעיר כולה - עיר שמאז שעות הלילה החזיקה אצבעות, התפללה וקיוותה לבשורה הטובה ולנס חג הפסח, אך הנורא מכל קרה. אנו פה כדי לחבק את ההורים ניני וכנרת ואת האחים תומר וגיא. משפחת עשור היא חלק ממשפחת העיר טבריה וברגעים אלה כולנו לצידה".

סהר ומעיין עשור שנהרגו בשטפון בערבה, 11 באפריל 2023. עיריית טבריה, אתר רשמי
מעיין וסהר/אתר רשמי, עיריית טבריה

רפאל טרבלסי, יו"ר הנהלת המתנ"סים בטבריה, הספיד אותם: "זוג אחים נקטפו בשיא פריחתם". "אסון כבד שאין מילים שיכולות לנחם ולהפחית ולו מעט מהכאב. מן השמים תנוחמו ושלא תדעו עוד צער כלל", הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו. "אני מבקש ברגעים קשים אלו גם לחזק את חבריהם וחברותיהם של הנעדרים, עימם הייתי בקשר רציף לאורך הלילה. הדאגה והמסירות שלהם ראויים להערצה", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חילוץ הנעדרת מהשיטפונות בדרום, 11 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
חילוץ הנערה, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

הבוקר, אותרה הנעדרת השלישית, שי דהאן, בת הזוג של מעיין, סמוך לנחל פארן שבערבה כשהיא במצב טוב. הצעירה קיבלה במקום טיפול רפואי מצוותי מד"א שפינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם הוגדר מצבה וקל וכי היא עם היפותרמיה קלה וחבלות בגופה. במהלך הלילה, נפתחו במשטרה למעלה מ-100 אירועים שונים של אזרחים שנקלעו לשיטפונות בנחלי הדרום. עד אמצע הלילה חולצו 60 בני אדם באזור הנגב.

"היא עברה חוויה טראומטית וקשה", סיפר אביה של הצעירה. המים היו קרים, מזג האוויר מטורף, רוחות חזקות וקיבלה מכות מאבנים וסלעים בדרך. בסוף הצליחה להיאחז בעצם כלשהו, שהיא לא ממש זיהתה, אולי זה היה צמיג. היא ילדה חכמה, חזקה, עם תעוזה", העיד עליה. עוד אמר אביה כי "כל הלילה התפללנו עבורה ועבור החבר שלה ואחותו. אנחנו מתפללים עכשיו שגם הם יימצאו בריאים ושלמים. אנחנו מבקשים מכל עם ישראל לתפלל".

במהלך הלילה, נפתחו במשטרה למעלה מ-100 אירועים שונים של אזרחים שנקלעו לשיטפונות בנחלי הדרום. עד אמצע הלילה חולצו 60 בני אדם באזור הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully