וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל בהערכת מצב בפיקוד הצפון: מציע לאויבנו לא לטעות בנו

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 21:40

ברקע שיגור הרקטות אמש על הגליל המערבי והתגובה הישראלית בלילה, קיים היום הרמטכ"ל הערכת מצב בפיקוד הצפון. "צה"ל חזק וימשיך להפעיל כוח ככל שרק נדרש. גם בתקופת החגים וגם בזמנים של ויכוח פנימי צה"ל ערוך", אמר בתום הערכת המצב

בווידאו:חמ"ל אוגדה 91 בזמן תקיפות צה"ל בלבנון, 7 באפריל 2023/דובר צה"ל

הרמטכ"ל הרצי הלוי ערך היום (שישי) הערכת מצב בפיקוד הצפון, על רקע שיגורי הרקטות אמש לעבר הגליל המערבי מלבנון והחשש מהסלמה לאחר התגובה הישראלית. "זו תקופה מורכבת. צה"ל חזק וימשיך להפעיל כוח ככל שרק נדרש, מול כל אויב ובכל זירה", הוא אמר. "אני מציע לאויבים שלנו לא לטעות בנו. גם בתקופת החגים וגם בזמנים של ויכוח ציבורי פנימי, צה"ל ערוך, מוכן ונחוש לספק ביטחון לאזרחי מדינת ישראל", הוסיף.

הערכת מצב בראשות הרמטכ"ל הרצי הלוי בפיקוד צפון, 7 באפריל 2023. דובר צה"ל
הערכת מצב בראשות הרמטכ"ל הרצי הלוי בפיקוד צפון, 7 באפריל 2023/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום הוחלט בצה"ל על תגבור הכוחות בפיקוד הצפון והדרום בלוחמי חי"ר וארטילריה. זאת, על רקע החשש מהידרדרות ביטחונית שתימשך ימים. בין היתר, עובו הכוחות הלוחמים מיחידות מובחרות. מרכזי האש של שני הפיקודים עובו, וגויסו אליהם בעלי תפקידים מרכזיים במילואים מתחום המודיעין, אגף המבצעים והאש.

זאת, ברקע שיגור של 34 רקטות משטח לבנון לעבר הגליל המערבי אתמול, 25 מהם יורטו על ידי כיפת ברזל, וחמישה נפלו בשטח וגרמו נזק למבנים. ותגובת צה"ל בלילה בתקיפת מטרות בלבנון ובעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully