וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו וגלנט בזירת הפיגוע בבקעה: "רק שאלה של זמן עד שנבוא חשבון עם המרצחים"

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 21:26

בפעם הראשונה מאז הודיע על הדחתו, רה"מ נשא הצהרה משותפת לצד שר הביטחון. לדבריו, כוחות הביטחון במצוד אחר המחבלים שרצחו את שתי האחיות מאפרת. גלנט הוסיף: "כל מי שמנסה להפוך את ימי החג של לימי אבל - יצטער על זה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בהצהרה סמוך לזירת הפיגוע בבקעת הירדן, 7 באפריל 2023/אלעד מלכה

החיפושים אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעת הירדן, בו נרצחו שתי אחיות ואמן נפצעה אנוש, נמשכים. ברקע המאמצים, נשא היום (שישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה משותפת לצד שר הביטחון, יואב גלנט, בפעם הראשונה מאז הודיע על הדחתו מהתפקיד. "כוחותינו פועלים בשטח במרדף אחר המחבלים - זו רק שאלה של זמן עד שנבוא איתם חשבון כפי שבאנו חשבון עם כל המרצחים, בלי יוצא מן הכלל, בחודשים האחרונים", אמר נתניהו סמוך לזירת הפיגוע.

"אנחנו מבצעים מעצרים נרחבים וגם פעולות אחרות שאינני יכול לפרט בשעה זאת", המשיך נתניהו. "אני יכול לומר רק דבר אחד, אויבינו מעמידים אותנו שוב במבחן, ושוב הם יגלו, גם במבחן הזה, שאנחנו עומדים יחד, מלוכדים, בטוחים בצדקתנו, ונפעל יחד, בגיבוי מוחלט לכוחותינו, לצה"ל ולזרועות הביטחון, שפועלים גם בימי החג כדי להבטיח את ביטחון אזרחינו וביטחון מולדתינו. וביחד, מלוכדים, ננצח".

רכב שנפגע בפיגוע ירי בצומת חמרה שבצפון בקעת הירדן 
7 באפריל 2023. דוברות כב"ה מחוז יו"ש, אתר רשמי
המכונית שנפגעה מירי המחבלים/אתר רשמי, דוברות כב"ה מחוז יו"ש

גלנט הוסיף בהצהרה: "אנחנו נמצאים בעיצומה של התקפת טרור, כולם רואים את זה. כוחות הביטחון ערוכים, אנחנו נגיע למחבלים. כל מי שמנסה להפוך את ימי החג של ישראל לימי אבל - יצטער על זה צער גדול. מרגע הפיגוע אנחנו עוסקים כדי להגיע למי שצריך. אנחנו נגיע למחבלים, נבוא איתם חשבון, ונביא אותם לבית הקברות או לבית הכלא".

שתי האחיות נרצחו בפיגוע ירי בכביש 57 סמוך לחמרה. אמן, שהייתה איתן ברכב, נפצעה באורח אנוש, ועדיין נשקפת סכנה לחייה. אבי המשפחה נסע ברכב אחר לפניהן יחד עם שני ילדים נוספים. כששמע על האירוע מיהר לשוב למקום, והיה עד למראות הקשים. אחות נוספת, בת 18, לא יצאה לחופשה והגיעה ראשונה לבדה לבית החולים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בהצהרה סמוך לזירת הפיגוע בבקעת הירדן, 7 באפריל 2023. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
גלנט ונתניהו סמוך לזירת הפיגוע/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

על פי גורם צבאי, מהממצאים בזירה עולה כי הרכב שבו נסעו הנשים רוסס על ידי המחבלים, שאף עשו וידוא הריגה לאחר מכן. לדברי הגורם, במערכת הביטחון לא פוסלים אפשרות ל"פיגוע מתוחכם", שבו המחבלים נסעו ברכב, פגעו בכוונה במכונית הישראלית וגרמו לה לסטות מהכביש. אחרי כן יצאו המפגעים מהרכב ופתחו באש לעבר הנוסעות. כוחות הביטחון פתחו במצוד אחר המחבלים ומחסומים הוצבו באזור. בגל הטרור הנוכחי נרצחו עד כה 17 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully