וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד: "היה קרן אור"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 15:57

משרד החוץ הודיע כי התאונה בה נהרג עידו באומגרטן, התרחשה ביום שבת, אך היה קושי בזיהוי הגופה של הצעיר. משרד החוץ והקונסול בתאילנד מטפלים בסידור העברת ארונו מחר ארצה והלוויתו תתקיים ביום רביעי בכפר סבא. דודתו סיפרה כי היה בדרך עם חבר לראות את השקיעה

בווידאו: חופי קופנגן ריקים אחרי המוות הטראגי של ילד ישראלי מצריבת מדוזה/מערכת וואלה!

עידו באומגרטן, צעיר תושב הרצליה, נהרג בתאונת אופנוע בצפון תאילנד - כך עדכן היום (שני) משרד החוץ. המשרד יחד עם הקונסול בתאילנד מטפלים כעת במקרה ובסידור העברת ארונו ארצה. במשרד החוץ מסרו כי נודע להם על האירוע מיד אחרי שהתרחש ביום שבת, אולם היה קושי בזיהוי הגופה. גופתו תוטס מחר לישראל וההלוויה צפוייה להתקיים בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא ביום רביעי.

יעל דאובר, דודתו סיפרה עליו: "הוא השתחרר לא מזמן מהצבא, שירת בסיירת מורן. הוא הספיק לעשות פסיכומטרי בציון 730. עידו היה ילד מאוד מוכשר". על הטיול שלו סיפרה כי "הוא הספיק לטייל חודש והיה ממש מאושר. הוא תכנן לחזור ולהמשיך לעוד טיול בדרום אמריקה - הוא היה קרן אור, מאוד שמח ומצחיק, חכם בצורה יוצאת דופן. בוגר בית ספר להנדסאים בהרצליה בהצטיינות. בחור מבריק, חושב מחוץ לקופסה". על התאונה אמרה יעל כי המשפחה עוד לא יודעת יותר מידי, "רק שנסע עם חבר לפאי לראות את השקיעה. משאית או טנדר נכנסו בו. אחי היה בבית וקיבל את ההודעה", הסבירה.

עידו באומגרטן מהרצליה שנהרג בתאונת אופנוע בצפון תאילנד. באדיבות המשפחה
עידו באומגרטן/באדיבות המשפחה

"עידו היה נשמה טובה וטהורה, בחור חתיך עם חיוך כובש ועם ועם גומת חן מקסימה", סיפרה יודפת אלמוג באומגרטן, דודה נוספת של עידו. הוא הותיר את הוריו, זוהר ויואב, שניהם עובדים בחברות טכנולוגיה, את אחיו הבכור, טל בן ה-24, והאח הצעיר תום בן ה-16. "עידו היה ילד מקסים וחברותי, מוקף תמיד בחברים, אחד כזה שכולם ישר מתאהבים בו מהשנייה הראשונה, אח אוהב ואהוב במשפחה המלוכדת הזו בה שלושת האחים היו כמו נבחרת, כמו אצבעות כף יד אחת. חברים שלו יעידו עליו שהיה מגנט שבכל מקום בו הוא נמצא כולם רוצים להיות סביבו. בעיקר קשה לדבר עליו בלשון עבר, כאילו שהוא כבר לא פה, ושהוא לא יחזור, ולא שוב יעמוד בדלת ויחייך".

היא סיפרה כי היה בוגר בית הספר להנדסאים בהרצליה, וסיים בהצטיינות. "הוא היה תמיד ראשון בכל דבר", הוסיפה חברת המשפחה גבי ויטלה. "כשהתגייס לצה"ל הוא כמובן עשה שירות קרבי ובחר בסיירת מורן של התותחנים. הוא השתחרר בנובמבר אשתקד והטיול לתאילנד, עם חברים, היה טיול השחרור שלו, אליו יצא לפני כחודש". השתיים סיפרו כי ביום שבת עידו עוד נראה בקבוצות הווטסאפ ואפילו דיבר עם ההורים, "הוא אפילו הספיק להעלות תמונה של שקיעה מטריפה, מסר כי הוא מאושר, שהוא ועושה חיים ושכיף לו. רואים גם בתמונות האחרונות שהוא מוקף חברים".

עידו באומגרטן מהרצליה שנהרג בתאונת אופנוע בצפון תאילנד. באדיבות המשפחה
עידו באומגרטן/באדיבות המשפחה

בחודש פברואר נהרג רופא ישראלי כבן 30 בנפאל מתקיפת פיל. גופתו נמצאה מוטלת ביער והוא זוהה בעזרת רישיון הנהיגה שנמצא עליו. האירוע התרחש סמוך לעיירה סוארה הנושקת לגן הלאומי המפורסם, צ'יטוואן. למקום מגיעים מטיילים מכל העולם כדי לחוות מגע קרוב עם פילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully