וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שרצתה להתגרש: בן זוגה של דריה לייטל הואשם ברצח

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 11:31

מכתב האישום עולה כי לייטל רצח את אשתו דריה בחניקה ובמכות פטיש, לאחר שהתפתח ביניהם ויכוח לאחר שחשד שהיא נמצאת בקשר עם גבר אחר. כמו כן, עולה כי התקשר למשטרה מיד לאחר הרצח ותיאר בשיחה בצורה מפורטת את מעשיו. בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים

דריה נרצחה בדירתה ליד ילדיה, בן זוגה כבר הואשם בעבר באיומים/שלומי גבאי

כתב אישום חמור הוגש היום (שני) נגד ג'וסיה לייטל בגין רצח אשתו דריה לייטל בת ה-31 לפני כשלושה שבועות בדירתם בחיפה. אם יורשע, צפוי לייטל למאסר עולם. בני הזוג לייטל התגוררו עם שלושת בנותיהם, בנות השלוש, שמונה וחמש ברחוב דרך הים בעיר. יחסיהם התערערו על רקע כוונתה של דריה להתגרש ממנו, ומכתב האישום עולה כי הוא חשד שדריה נמצאת בקשר עם גבר אחר.

מכתב האישום עולה כי במהלך הלילה הקודם לרצח, לייטל ערך חיפוש במחשב ובטלפון הנייד של דריה במטרה לבדוק אם היא בוגדת בו. לייטל מצא במכשיר התכתבויות של הנרצחת עם חברותיה, מהן הסיק כי היא מתכוונת לעזוב אותו. כשדריה התעוררה, מעט לפני השעה שש בבוקר, החל בין השניים ויכוח, בה הטיחה בו כי הוא מסוכן ולא טוב לה איתו. לפי כתב האישום, לייטל צעק עליה בתגובה שתעזוב את הבית והיא השיבה לו שתעזוב רק יחד עם הילדות.

לייטל מואשם כי בתגובה החל להכות את דריה ולחנוק אותה עד שהרגיש שאינה נושמת עוד. לפי כתב האישום, כשראה שהיא עדיין מפרכסת הוא נטל פטיש שהיה בסלון - והכה אותה ברקתה. כל זאת - בזמן שבנותיהם ישנות בחדר הסמוך. מכתב האישום עולה כי מותה של דריה נגרם מנזק חמור למוח ממכה שקיבלה בראשה, אך הפרקליטות טוענת כי הלחץ החיצוני על הצוואר היה עלול להיות קטלני בפני עצמו.

דריה לייטל, שנרצחה בחיפה. 17 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דריה לייטל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי כתב האישום, מיד לאחר מכן התקשר לייטל לאביו וסיפר לו כי רצח את דריה. שתי דקות אחר כך הוא התקשר גם למשטרה. בשיחה הוא נשמע "רגוע, רהוט וצלול". בשיחה תיאר לייטל את האירוע ואת מעשה הרצח בצורה מפורטת וכן את המניע שלו. הוא מסר פרטים אישיים וענה לכל השאלות שנשאל. שוטרי חיפה שהוזעקו לדירה עצרו אותו במקום. בחקירתו הודה לייטל כי רצח את דריה ויחד עם החוקרים ביצע שיחזור של האירוע בדירה.

במקביל להגשת כתב האישום, שהגישה התובעת עו"ד עינב איטסקו גולד, מבקשת הפרקליטות את הארכת מעצרו עד תום ההליכים נגדו. עורך הדין נאג'י עמאר שמייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, מיאן למסור בשמו התייחסות ורק אמר כי "נגיב בבית המשפט לאחר שנלמד את חומר החקירה".

עוד בוואלה!

דריה נרצחה בביתה בחיפה ליד בנותיה: "אמרה שתיפרד מבעלה בקרוב"

לכתבה המלאה

קצין משטרה שהגיע לזירת הרצח סיפר כי בני הזוג היו מוכרים למשטרה ושירותי הרווחה מתלונות קודמות. לדבריו, כתב אישום בגין איומים הוגש נגד בן הזוג בחודש מרץ שנה שעברה וההליך עדיין מתנהל בבית המשפט. "הילדים היו בבית בזמן האירוע, אם כי לא ברור אם ראו את הזוועות", אמר השוטר. "הילדים הועברו לבני משפחה ושירותי הרווחה".

חברתה של דריה לייטל, דניאלה מזור, סיפרה על מערכת היחסים בין השניים. "היא ידעה שהפרידה מבעלה תהיה לא קלה ואמרה שהיא תעשה זאת בקרוב, היא אפילו חיפשה מקום מגורים חדש. היחסים ביניהם לא היו רגילים, היא לא קיבלה את מה שמגיע לה, אבל נשארה בגלל הבנות", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully