וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרש המשטרה שהיכה מפגינה הגיע לחקירה במח"ש

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 9:11

השוטר תועד מכה את יעל ראובני בת ה-24 במהלך הפגנה נגד המהפכה המשפטית במוצאי שבת. בעקבות התקרית המפכ"ל הנחה לתחקר את האירוע, והמתלוננת הוזמנה לחקירה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים. בנוסף שבתאי הורה על הקצאת מצלמות קסדה לפרשים כדי לתעד אירועים עתידיים

בווידאו: יעל ראובני, מדריכת רכיבה טיפולית, הוכתה בידי פרש משטרה באיילון/מערכת וואלה!

פרש המשטרה שהיכה את המפגינה יעל ראובני הגיע הבוקר (שני) לחקירת מח"ש. זאת, בהתאם להנחיית מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, לפיה יש לפתוח בחקירת התקרית שאירעה בהפגנה נגד המהפכה המשפטית במוצאי שבת.

אתמול מסרה המשטרה שהמתלוננת זומנה להגיש תלונה בעקבות המקרה. בנוסף, הנחה המפכ"ל על הקצאה של מצלמות קסדה לפרשים כדי לתעד אירועים עתידיים.

יעל ראובני שהוכתה על ידי פרש משטרה בהפגנה נגד המהפכה המשפטית באיילון. 1 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעל ראובני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראובני, בת 24, מדריכה טיפולית בחוות סוסים השתתפה בהפגנה בנתיבי איילון ביום שבת. לאחר האירוע תיארה את האירוע: "אני והשותף שלי היינו באיילון וניסינו להתפנות. סוס דרך לי על הרגל, חסמו אותי מהצד השני והתחילו להרביץ לנו עם השוט". "עשו עלינו אמבוש. ניסיתי להגיד משהו אבל לשוטר לא היה אכפת, רק אמר שנזוז", היא סיפרה.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי ראובני הכתה את הסוס באופן שסיכן אותו ואת הפרש ולכן הורחקה "תוך שימוש בכוח סביר". עם זאת, בהמשך ריככה המשטרה את תגובתה ואמרה שמפגינים אחרים פגעו בסוס וכי ראובני וחבר שלה שנכחו במקום איימו על הסוס.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר גינה את האירוע. "מאוד לא אהבתי לראות את התמונות", אמר בן גביר בריאיון לכאן ב'. "בדרך כלל אני נותן גיבוי מקסימלי ללוחמים שלנו אבל במקרה הזה אני די מוטרד, אני מתכוון לפנות למפקד מחוז תל אביב ולבקש הבהרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully