וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריכה טיפולית בחוות סוסים הותקפה על ידי פרש, המשטרה: "היא סיכנה את הסוס"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 8:57

המפגינה, יעל ראובני, הותקפה במהלך המחאה בתל אביב נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. המשטרה טענה בתחילה כי ראובני הכתה את הסוס ובהמשך ריככה את תגובתה, ואמרה שמפגינים אחרים פגעו בסוס. ראובני: "פציעות הסוס נגרמו בידי השוטר שרכב עליו"

בווידאו: יעל ראובני, מדריכת רכיבה טיפולית, הוכתה בידי פרש משטרה באיילון/מערכת וואלה!

יעל ראובני, מדריכה טיפולית בחוות סוסים בת 24, הותקפה אתמול (שבת) על ידי פרשים של המשטרה במהלך ההפגנה נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה בתל אביב. מהמשטרה נמסר כי ראובני הכתה את הסוס באופן שסיכן אותו ואת הפרש ולכן הורחקה "תוך שימוש בכוח סביר". עם זאת, בהמשך ריככה המשטרה את תגובתה ואמרה שמפגינים אחרים פגעו בסוס וכי ראובני וחבר שלה שנכחו במקום איימו על הסוס.

לדברי ראובני פציעות הסוס נגרמו על ידי השוטר שרכב עליו. "רואים את הרצ'רוץ' שהוא עשה עם הגלגל של הדורבן על הסוס המסכן שמדמם", אמרה המדריכה בתגובה לתמונות הסוס שהפיצה המשטרה. עם זאת במשטרה טוענים כי המוחים שירדו לאיילון "הניפו שלטי מחאה ומקל דגל לעבר ראשו של סוס משטרה - באופן המסכן את הסוס, את הפרש ואת המוחים עצמם".

סוס נפגע על ידי מפגינים נגד המהפכה המשפטית באיילון, תל אביב. 2 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
"סיכנה את הסוס והפרש". סוס נפגע במהלך הפגנה בת"א, אתמול/דוברות משטרת ישראל

"אני והשותף שלי היינו באיילון וניסינו להתפנות חזרה", סיפרה ראובני. "סוס דרך לי על הרגל, חסמו אותי מהצד השני והתחילו להרביץ לנו עם השוט. עשו עלינו אמבוש. ניסיתי להגיד משהו אבל לשוטר לא היה אכפת, רק אמר שנזוז. ההצלפה הייתה ביד שנשברה לי לפני חצי שנה. חברת הכנסת נעמה לזימי הזמינה לי מונית לבית החולים, ועכשיו אני בתור באיכילוב".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר גינה את הכאת המפגינה בהפגנה אמש באיילון. "מאוד לא אהבתי לראות את התמונות", אמר בן גביר בריאיון לכאן ב'. "בדרך כלל אני נותן גיבוי מקסימלי ללוחמים שלנו אבל במקרה הזה אני די מוטרד, אני מתכוון לפנות למפקד מחוז תל אביב ולבקש הבהרות".

עוד בוואלה!

ברקע מאמצי התיווך והפשרה, גלנט יגיע הבוקר לישיבת הממשלה

לכתבה המלאה

עשרות אלפי בני אדם הפגינו אתמול בעשרות מוקדים ברחבי הארץ במחאה על המהפכה המשפטית. מדובר בשבוע ה-13 להפגנות, שהתקיימו על רקע השהיית החקיקה ותחילת תהליך ההידברות בבית הנשיא. בין מוקדי המחאה העיקריים: תל אביב, ירושלים וחיפה.

לקראת שעות הערב, יצאה צעדת המחאה מרחוב רוטשילד בתל אביב. זאת, לקראת העצרת המרכזית שהחלה ב-19:30 בקפלן - בה השתתפו עשרות אלפי מפגינים. התנועה בנתיבי איילון נעצרה במהלך הערב באופן יזום על ידי המשטרה. בהמשך, עשרות מפגינים ירדו אל הכביש, ופונו בסיוע מכת"ז שהופעלה. עם זאת, זמן קצר לאחר מכן הצליחו מאות מפגינים נוספים לרדת לנתיבים וכחצי שעה לאחר מכן - פונו מהמקום, בסיוע מכת"זיות נוספות שהופעלו לעברם.

יעל ראובני שהוכתה על ידי פרש משטרה בהפגנה נגד המהפכה המשפטית באיילון. 1 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"רואים את הסימנים מההצלפות של הפרש". יעל ראובני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלושה צעירים, תושבי תל אביב בני 19, נעצרו בהפגנה בעיר לאחר שהגיעו אליה מצוידים בגז פלפל וכלי תקיפה לרבות אולר ואגרופן. בהמשך, נעצר אדם נוסף שנמצא ברשותו שוקר חשמלי.

בד בבד, כעשרים מוחים בעד המהפכה המשפטית הגיעו ליגאל אלון עם דגלי ליכוד וסמלי כך, כשהם קוראים בין היתר "שמאלנים בוגדים", "כהנא צדק" ו"העם רוצה רפורמה משפטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully