וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריה נרצחה בביתה בחיפה ליד בנותיה: "אמרה שתיפרד מבעלה בקרוב"

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 14:30

בית המשפט האריך את מעצרו של בן זוגה החשוד ברצח, ג'וסיה לייטל. חברתה שהגיע לזירה סיפרה כי דריה כבר חיפשה מקום מגורים חדש, כדי שתוכל לעזוב את בעלה. "היא ידעה שהפרידה לא תהיה קלה - היא לא קיבלה את מה שמגיע, אבל נשארה בגלל שלוש הבנות שלה"

דריה נרצחה בדירתה ליד ילדיה, בן זוגה כבר הואשם בעבר באיומים/שלומי גבאי

דניאלה מזור, חברתה של דריה לייטל שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה ג'וסיה, סיפרה היום (שישי) בשיחה עם וואלה! על מערכת היחסים בין השניים. "היא ידעה שהפרידה מבעלה תהיה לא קלה ואמרה שהיא תעשה זאת בקרוב, היא אפילו חיפשה מקום מגורים חדש. היחסים ביניהם לא היו רגילים, היא לא קיבלה את מה שמגיע לה, אבל נשארה בגלל הבנות", אמרה.

"לא אהבתי את האיכות חיים בה היא חיה, היא ידעה שהיא חייבת לעזוב את בעלה אבל חיפשה את התזמון הנכון", המשיכה דניאלה. "אני לא מעכלת. ראיתי בחדשות ובאתי לזירה בתקווה שזאת לא היא. אתמול היא הייתה אצלי עד 19:00 בערב. לא היה כל חשש שיקרה לה משהו אחרת לא הייתי מאפשרת ללכת ואומרת לה להישאר אצלי. היא הייתה בן אדם מדהים, אמא מסורה לשלוש בנותיה, יפה מבחוץ ומבפנים. היא למדה פסיכולוגיה וספרדית והיו לה תוכניות לעתיד. היא הקריבה את עצמה למען בנותיה כדי שלא ייפגעו".

דריה לייטל, שנרצחה בחיפה, עם בן זוגה ג'ויסה החשוד ברצח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ג'וסיה ודריה לייטל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קצין משטרה שהגיע לזירת הרצח סיפר כי בני הזוג היו מוכרים למשטרה ושירותי הרווחה מתלונות קודמות. לדבריו, כתב אישום בגין איומים הוגש נגד בן הזוג החשוד ברצח בחודש מרץ שנה שעברה וההליך עדיין מתנהל בבית המשפט. "הילדים היו בבית בזמן האירוע אם כי לא ברור אם ראו את הזוועות", אמר השוטר. "הילדים הועברו לבני משפחה ושירותי הרווחה".

בינתיים, בית המשפט האריך עד ליום חמישי את מעצרו של הבן זוג החשוד ברצח. בחקירתו טען כי בנותיו ישנו במהלך האירוע, ובשעה 6:00 בבוקר התקשר למשטרה כדי לדווח על מעשיו. עורך הדין נאג'י עמאר שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד מסר: "מדובר באירוע טרגי. הבעל משתף פעולה עם החוקרים. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה. לא הייתה לו כוונה להמית אותה, הוא אוהב את המנוחה. אם אכן יתברר שזה החשוד רצח, הרי שזה היה ארוע ספונטני ולא מתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully