וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורידה: גופת בן שנתיים שנעדר נמצאה בפיו של אליגטור

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 16:31

טיילן מוזלי דווח כנעדר ביום חמישי, לאחר שאמו בת ה-20 נמצאה מתה בדירתה בעיר סנט פטרסבורג. על פי המשטרה, במהלך החיפוש אחר הפעוט הגיעו הצוותים לפארק סמוך לאגם, שם זיהו אליגטור נושא דבר מה בפיו - שהתברר לאחר מכן כגופת הפעוט

פעוט בן שנתיים מפלורידה שנעדר מאז יום חמישי, נמצא מת למחרת לאחר שגופתו נראתה בתוך פיו של אליגטור. טיילן מוזלי דווח כנעדר ביום חמישי, לאחר שאמו בת ה-20 נמצאה מתה בדירתה בעיר סנט פטרסבורג. על פי המשטרה, היא נדקרה כמה פעמים.

במהלך החיפוש אחר הפעוט, שכלל כלבים, רחפן וצוותים מסוכנויות החוק של המדינה וברמה פדרלית, הגיעו הצוותים לפארק סמוך לאגם מג'ורה, כ-16 ק"מ מדירת האם, אמר הולוויי.

הבלשים זיהו אליגטור עם חפץ כלשהו בפיו. לאחר שהמשטרה ירתה לעברו, החיה הפילה את החפץ, שאחר כך זוהה כגופתו של טיילן מוזלי. לדברי המשטרה, הגופה לא ניזוקה כלל, ובלש משטרה ירה והרג את האליגטור. "לא רצינו למצוא אותו כך, אך לפחות הצלחנו לספק סגירת מעגל למשפחה", אמר הולוויי.

אליגטור פוער לוע. Thierry Eidenweil, ShutterStock
אליגטור/ShutterStock, Thierry Eidenweil

בני משפחה ראו את הפעוט עם אמו ביום רביעי, וביום חמישי ביקשו ממנהל בניין הדירות לבדוק מדוע היא לא עונה להודעות, אמרה המשטרה.

אביו של הפעוט, תומאס מוזלי בן ה-21, אישפז את עצמו בבית החולים עם חתכים בידיים וברגליים, על פי המשטרה. הוא סרב לדבר עם המשטרה וביקש עורך דין. הוא מואשם בשני סעיפים של רצח מדרגה ראשונה, אמר מפקד המשטרה אנתוני הולוויי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully