וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בת 10 ננשכה על ידי תנין - וחילצה את רגלה בעצמה

8.5.2017 / 11:10

ג'וליאנה ננשכה על ידי הזוחל שאורכו שלושה מטרים באגם בפלורידה, אך למרות זאת הצליחה להינצל ולברוח ממלתעותיו. אחרי עשרה תפרים ברגליה, היא מסוגלת ללכת שוב

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

ג'וליאנה אוסה בת העשר יצאה לשחייה באגם מרי ג'יין במחוז אורנג' שבפלורידה, כשתנין באורך של קרוב לשלושה מטרים תקף אותה. אמיליו אקינו, ששהה בסביבה, שמע את קריאותיה של אוסה הצעירה, אולם עד שהספיק להגיע אליה – גילה כי היא הצליחה לפתוח את לועו של הזוחל האימתני ולשחרר את עצמה מאחיזתו.

היא נמשתה מהמים על ידי שני מצילים, שמיהרו לחבוש את רגלה המדממת. אוסה נלקחה משם לבית החולים, והצוות הרפואי ביצע לא פחות מעשרה תפרים ברגלה. כעבור כמה ימים, אוסה שבה ללכת על רגליה.

מאט סודמאייר, ממחלקת הגנים הלאומיים של מחוז אורנג', סיפר כי "הוצאנו את הילדה מהמים במהירות, הודענו מיד לכולם לצאת מהמים". האזור שבו שחתה הילדה נסגר לציבור, והתנין התוקף נתפס זמן קצר לאחר מכן והורדם.

לפני כשנה, בחודש יוני 2016, אליגטור גרר ילד קטן אל תוך אגם בדיסניוורלד שבאורלנדו, לא רחוק מהאגם שבו אירעה התקרית האחרונה. כעבור זמן מה, נמצאה גופתו של הפעוט בן השנתיים, ששיחק במים ונתפס על ידי הזוחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully