וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע בו הקרוקודיל העצום תקף ובעל הפאב היכה אותו עם מחבת

23.6.2022 / 17:56

תנין ים ענק וקטלני התקרב יותר מדי לתיירים בפאב, אז בעל המקום יצא אליו - וגירש אותו במכות מחבת. • "אף אחד לא נפגע והתנין קיבל שיעור טוב לחיים" הוא סיכם

בעלים של פאב חסר פחד נלחם בקרוקודיל משתולל על ידי חבטות בראשו במחבת, ולאחר מכן אמר שהחיה הייתה זקוקה ל"שיעור טוב". הרגע המטורף הזה נלכד במצלמה באי גואט שבטריטוריה הצפונית, כאשר קאי הנסן סירב לסגת מהזוחל באורך 3.5 מטרים שהסתער לעברו.

שתי מכות על האף עם מחבת הספיקו כדי שהקרוקודיל (ממין תנין ים) יסתובב וירוץ חזרה למים. "לא הייתי אומר שזה אירוע יומיומי, אבל אני חייב להישאר בטוח ולעשות מה שאני יכול", אמר הנסן לדיילי מייל האוסטרליה ביום שלישי, "אף אחד לא נפגע והתנין קיבל שיעור טוב לחיים".

העימות בין השניים החל כשהקרוקודיל הגיע קרוב מדי לאתר התיירותי בו נמצאו מבלים והפגין תוקפנות. לאחר החבטות עם המחבת והנסיגה של הקרוקודיל הנסן, שבאיזור קוראים לו "המלך קאי" העז לרדת אל הנהר כדי לוודא שהשביל בטוח למבקרים, כשהוא חמוש הפעם בסיר עם תחתית כבדה.

זו לא ההיתקלות הראשונה של הנסן עם תנין ים, כשבשנת 2018, כלב המחמד שלו, Dumb Blonde, נאכל על ידי מפלצת ימית באורך שלושה מטרים בנהר אדלייד.

הטריטוריה הצפונית היא ביתם של יותר מ-100,000 תניני מים מלוחים פראיים, והסיכון להיות מותקף באופן לא צפוי על ידי אחד מהם הוא לא קטן - ובדרך כלל מחבת לא מספיקה להתגונן.

תניני הים הם גדולים ומסוכנים הרבה יותר מתניני מים מתוקים, אמר איאן האנט, מומחה מקומי. "תניני הים הם בין התנינים הגדולים ביותר על פני כדור הארץ... והם אגרסיבים מאוד. הם צדים טרף גדול מאוד כולל תאו, חזירים, סוסים וברור שגם בני אדם נכנסים לקטגוריה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • קרוקודיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully