וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אישה התעוררה באמצע הלילה וגילתה תנין עצום במטבח

מרי וויסצ'הוסן בת ה-77, התעוררה בשעה שלוש לפנות בוקר מקולות רועשים בביתה שבפלורידה נדהמה לראות תנין באורך של כשלושה מטרים במטבח שלה. מבוהלת, היא קראה למשטרה, שבתוך שעתיים הצליחה לתפוס את התנין

תנין נתפס בבית בארצות הברית 31 במאי 2019. רויטרס
התנין שנמצא במטבח בפלורידה/רויטרס

ביום שישי האחרון, מרי וויסצ'הוסן בת ה-77, התעוררה בשעה שלוש לפנות בוקר מקולות רועשים בביתה שבקלירווטר שבפלורידה, ארצות הברית, ונדהמה לראות תנין באורך של כשלושה מטרים במטבח שלה.

החיה נכנסה לביתה בכך ששברה את החלון וגלשה למטבח. הוא שבר בקבוק יין אדום, השמיד את שולחן המטבח וגרם לנזק לקירות. מבוהלת, קראה בעלת הבית למשטרה המקומית, שהגיעו למקום כשלצדם לוכד חיות. וויסצ'הוסן סיפרה כי נדרשו שני לוכדים, עשרה שוטרים ושעתיים להוציא את התנין מהבית, בו היא חיה כבר כמעט ארבעה עשורים.

"כל מה שהיה לי בראש הוא מראה של ראש ענק שמסתכל עלי ואומר 'הי'", אמרה וויסצ'הוסן ל"טמפה ביי טיימס", והוסיפה כי היא "יודעת למה הוא רצה את היין האדום, אבל הוא קיבל אותו". התנין נלכד בהצלחה וישוחרר לטבע.

בפלורידה חיים כ-1.3 מיליון תנינים, רובם נמצאים בביצות ובמים רדודים. לעיתים הם באים במגע עם בני האדם, ותועדו מקרים רבים של תנינים שנמצאו בבריכות וגני נוי.

לקריאה נוספת
באישור המושל הדמוקרטי: גם לואיזיאנה מגבילה את ההפלות

תנין נתפס בבית בארצות הברית 31 במאי 2019. רויטרס
התנין לאחר שנתפס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully