וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגיני ימין ניסו לתלוש דגל גאווה ממרפסת בית בת"א וניפצו את חלונה באבנים: "רעדנו מפחד"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 11:17

התוקפים ניסו לתלוש את הדגל שהיה תלוי בבית בשדרות יהודית בעיר וזרקו אבנים לעבר החלון. "זה מזעזע - אני לא מרגיש בטוח בבית שלי, בסלון שלי", סיפר שובל הדייר. "לא ידענו מתי האבן הבאה תגיע, זו חרדה גדולה. בפעם הבאה זה יכול להיות בקבוק תבערה או שיתקפו אותי למטה"

בווידאו: תושב שדרות יהודית שמפגינים תומכי המהפכה ניפצו את חלונו בגלל שתלה דגל גאייה/ליאור קרן

מפגיני ימין ניסו לתלוש אתמול (שבת) דגל גאווה שהיה תלוי במרפסת בית בשדרות יהודית בתל אביב - וניפצו את חלונה. "חבורת מפגינים ניסתה לתלוש את הדגל, השותף שלי ניסה להבריח אותם והם זרקו שתי אבנים על חלון המרפסת שלי וניפצו אותה", סיפר שובל, הדייר שגר בבית.

לדבריו הסיפור התחיל ביום שני בשבוע שעבר. "חבורת מפגיני ימין עברה מתחת לבית שלי, ראו את דגל הגאווה שתלוי לי על המרפסת והחלו לתלוש אותו", שחזר. "ניסיתי למשוך אותו חזרה, והם קיללו אותי, זרקו עליי פחית וברחו. אתמול אותו דבר - חבורת מפגינים ניסתה לתלוש את הדגל".

"ישבנו רועדים מפחד, לא יודעים מתי האבן הבאה תגיע, עד שהמשטרה הגיעה ופתחה תיק", הוסיף. "זה מזעזע, פעם שנייה שזה קורה ואני לא יודע אם אני בטוח בבית שלי, אם אני יכול לשבת בסלון שלי. זאת חרדה מאוד גדולה. בפעם הבאה זה יכול להיות בקבוק תבערה או שיתקפו אותי כשאני יורד למטה".

תושב שדרות יהודית שמפגינים תומכי המהפכה ניפצו את חלונו בגלל שתלה דגל גאווה 02 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
מרפסת הבית בשדרות יהודית, אתמול/אתר רשמי, ללא
מרפסת בית עליה היה תלוי דגל גאווה ומפגינים ניסו לנפץ 02 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
מרפסת הבית בשדרות יהודית, אתמול/אתר רשמי, ללא

עד ראייה סיפר כי ראה חברה של כ-30 נערים שניסו להוריד את הדגל. "יצאתי מחבר בשדרות יהודית. אחרי שהמפגינים הלכו, התוקפים הסתובבו ונטפלו לבחור שתלה דגל גאווה על החלון וניסו להוריד אותו", סיפר. "הם ראו שאנחנו מצלמים, זרקו אבן על החלון והמשיכו לרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully