וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע בירושלים: צעיר נורה למוות לאחר שנחשד שניסה לחטוף נשק מלוחם

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 11:49

צעיר בדואי בן 26 מחורה, רופא במקצועו, עוכב באזור השעה חצות לבדיקה על ידי לוחמי מג"ב בעיר העתיקה. לפי המשטרה, במהלך הבדיקה הוא התנפל על אחד הלוחמים וניסה לגנוב את נשקו, ואף הצליח לירות בו. לאחר מאבק, הוא נורה ומותו נקבע במקום. בחורה טוענים: "נרצח בדם קר"

צעיר נורה לאחר שניסה לחטוף נשק מלוחם מג"ב/סעיף 27 לחוק זכויות יוצרים

מחמד ח'אלד אל-עציבי, בן 26 מהיישוב הבדואי חורה שבנגב, נורה הלילה (שבת) למוות באזור העיר העתיקה בירושלים סמוך למסגד אל-אקצא ורחבת הר הבית. זאת, לאחר שלפי החשד ניסה לחטוף נשק מלוחם מג"ב ואף הצליח לירות באמצעותו לעבר הלוחמים. במשטרה טוענים כי הלוחמים נאבקו בו ולבסוף ירו בו למוות.

קודם לכן, בסביבות השעה חצות, אל-עציבי, רופא במקצועו, עוכב לבדיקה על ידי שוטרים שהוצבו באזור שער השלשלת בעיר העתיקה. במשטרה טוענים כי במהלך הבדיקה, התנפל אל-עציבי על אחד מהלוחמים ששהה במקום וניסה לחטוף מידיו את נשקו. הוא הצליח לבצע ירי באמצעות אחד האקדחים שחטף, והלוחמים החלו להיאבק בו עד שהוא נורה. כוחות רפואה שהוזעקו למקום עשו בו פעולות החייאה עד שלבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

מחבל ניסה לחטוף נשק מלוחם מג"ב ונורה למוות בירושלים. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע בעיר העתיקה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

בעקבות האירוע, דווח על כמה מקרים של עימותים בין כוחות מג"ב לבין שוהי המקום וחשודים אחרים. במשטרה טוענים כי לא אירעו מהומות או הפרות סדר במקום.

בתגובה לאירוע קיימו הבוקר בכירים במועצה המקומית חורה דיון חירום. ביישוב טוענים כי אל-עציבי "נרצח בדם קר", וככל הנראה יכריזו על שביתה בעקבות המקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מחמד ח'אלד אל-עציבי, הצעיר שנורה למוות הלילה באזור העיר העתיקה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מחמד ח'אלד אל-עציבי, הצעיר שנורה למוות הלילה באזור העיר העתיקה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צעיר נורה באזור מסגד אל אקצא בירושלים לאחר שעל פי החשד, ניסה לחטוף נשק מלוחם מג״ב. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קטטה באזור מסגד אל-אקצא, הלילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

צה"ל הודיע אתמול על סגר כללי שיוטל על אזור יהודה ושומרון במהלך פסח, ועל סגירת המעברים ברצועת עזה. החל מחצות בלילה שבין יום שבת לראשון יסגרו המעברים ויוטל הסגר על יהודה ושומרון. ביום שישי ייפתחו שוב המעברים לתנועת תושבי יהודה ושומרון, במטרה לאפשר לפלסטינים להשתתף בתפילות חודש רמדאן. ביום שלישי הבא, לקראת ערב החג השני, סגר נוסף יוטל והוא יסתיים בלילה שבין יום רביעי לחמישי, בכפוף להערכת המצב של צה"ל.

פיגוע ירי נוסף התרחש בשבוע שעבר בחווארה, בו נפצעו שני לוחמי צה"ל באורח קשה ובינוני. מצה"ל נמסר כי רכב חולף ובו מחבלים פתח באש לעבר הלוחמים, שעמדו בעמדה צבאית בכיכר עינבוס, ונמלט מהמקום. הלוחמים פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully