וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות תיאם את השביתה עם הזוג נתניהו? "בדיה עיתונאית ומשוללת יסוד"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 17:03

הליכוד וארנון בר דוד הכחישו את הפרסומים של מיכאל שמש בכאן 11, לפיהם לשכת רה"מ ורעייתו היו מתואמים עם בר דוד בנוגע להכרזה על השביתה, טרם השהיית המהפכה המשפטית. הליכוד אישרו שהיו מגעים בין נתניהו ורעייתו ובין בר דוד ורעייתו - אבל לטענתם, הם היו אחרי השביתה

בווידאו: יו"ר ההסתדרות מכריז על שביתה במשק בעקבות הדחת שר הביטחון/יותם רונן

הליכוד הכחישו בתוקף היום (חמישי) את סדרת הפרסומים של העיתונאי מיכאל שמש בכאן 11, לפיהם לשכת רה"מ בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו היו מתואמים עם יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, בנוגע להכרזה על השביתה הכללית טרם השהיית המהפכה המשפטית. גם בר דוד הוציא היום הכחשה לטענה לפיה היה מתואם עם לשכת ראש הממשלה.

מהליכוד נמסר כי "לא רק שראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה לא היו מעורבים בשביתה של ההסתדרות, הם התנגדו לה בתוקף והבהירו זאת ליו"ר ההסתדרות ולרעייתו בשיחות טלפוניות לאחר שהשביתה פרצה. הם אמרו שהשביתה היא טעות חמורה שפוגעת באזרחי ישראל ושהיא צריכה להיפסק מיד".

בהודעת הליכוד מאשרים למעשה שאכן היו מגעים בין נתניהו ורעייתו ובין יו"ר ההסתדרות ורעייתו; רק שלטענת הליכוד הם היו לאחר פרוץ השביתה וכללו דרישה חד משמעית להפסקתה.

בנימין נתניהו, שרה נתניהו, השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022. ניב אהרונסון
"התנגדו לשביתה בתוקף". הזוג נתניהו/ניב אהרונסון

יו"ר ההסתדרות בר דוד הכחיש גם הוא את הפרסום וכינה אותו "טענה משוללת יסוד, בדיה עיתונאית שאין בינה לבין האמת מאומה". הוא מסר, "למעלה משלושה עשורים שאני מקדיש את חיי לשירות הציבור ומה שתמיד מנחה אותי בהחלטותיי היא טובת המדינה. תמיד הייתי ולנצח אשאר החייל מספר 1 של מדינת ישראל.

"ההחלטה שקיבלתי להשבתת המשק היא מהקשות שידעתי - ולו מתוך ההכרה בגודל האחריות שמונחת על כתפיי. זו הייתה השביתה הראשונה בתולדות המשק הישראלי שבה ניצבו לצד ההסתדרות ראשי המשק ומנהיגי המגזר העסקי. ההסתדרות תמשיך לעמוד כחומה בצורה למען החברה הישראלית, ותפעל בכל הערוצים שעומדים לרשותה נגד הקיטוב ולמען איחוי הקרעים בעם".

ההסתדרות והמגזר העסקי הכריזו ביום שני על שביתה במשק, אחרי שנתניהו פיטר מתפקיד שר הביטחון את יואב גלנט - לאחר שקרא לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית. השביתה בוטלה לאחר כ-10 שעות, כשנתניהו הודיע על השהיית החקיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully