וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר דימונה המקורב לנתניהו: "גלנט צריך להישאר שר ביטחון"

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 14:27

בני ביטון, שנבחר לראשות העיר מטעם הליכוד, קרא לראש הממשלה לחזור בו מהפיטורים: "רוב חברי הכנסת והפעילים המרכזיים במפלגה רוצים בכך". בינתיים, כמעט יומיים מאז שנתניהו הודיע על פיטוריו, גלנט טרם קיבל מכתב פיטורים וממשיך להתנהל כרגיל

נתניהו: מתוך אחריות לאומית החלטתי להשהות את החקיקה כדי להגיע להסכמה רחבה/לע"מ

בני ביטון, שנבחר לראשות העיר דימונה מטעם הליכוד, קרא היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו לחזור בו מפיטורי שר הביטחון יואב גלנט: "רוב חברי הכנסת והפעילים המרכזיים במפלגה רוצים בכך". בינתיים, כמעט יומיים מאז שנתניהו הודיע על פיטוריו, גלנט טרם קיבל מכתב פיטורים וממשיך להתנהל כרגיל.

לטענת ביטון גם ראשי ערים, ולא רק של הליכוד מעוניינים בכך. "ראש הממשלה עשה מהלך אדיר עם ההידברות. אני בעד הרפורמה וצריך להיכנס להידברות. הוא עשה צעד אצילי ואני מצפה גם מהאופוזוציה לעשות צעד שכזה".

בני ביטון ראש העיר דימונה בריאיון לליאת רון וניר קיפניס בכנס השלטון המקומי 2022. ראובן קסטרו
קורא לנתיהו לחזור ו מפיטורי גלנט. בני ביטון/ראובן קסטרו

נכון לשלב זה גלנט לא קיבל אף מכתב פיטורים מלשכת ראש הממשלה והוא ממשיך להתנהל כרגיל. סדר היום שלו כולל דיונים מקצועיים בנושא ביטחון, הוא היה בקרייה בשעות הבוקר בתל אביב. אתמול נעדר גלנט מההצבעה על תקציב המדינה בקריאה ראשונה.

בנאומו אמש הודיע נתניהו כי ישהה את חקיקת הרפורמה המשפטית. השר המודח גלנט בירך על "עצירת החקיקה" לטובת הידברות, בעוד שיו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הביע ספקות על דבריו של נתניהו.

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בירך על הודעת נתניהו ובהצהרה שנשא אמר: "אני מברך על החלטתו לעצור. טוב מאוחר מאשר אף פעם. ראש הממשלה הוא האחראי הראשון לקרע בעם. אבל כולנו - קואליציה ואופוזיציה - נושאים באחריות לאחות אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully