וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על המהפכה המשפטית: דני אלגרט מחזיר את עיטור המופת

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 13:43

אלגרט, שקיבל את העיטור בעקבות נטרול מטעני חבלה תוך סיכון חייו, כתב בפוסט בפייסבוק כי "במציאות היום אני מרגיש שאיני מסוגל לענוד את העיטור בשם מדינת ישראל הדיקטטורית". הוא הוסיף, "אין לי אמון במדינה שחתומה על העיטור שהפכה אותו לחסר משמעות"

בווידאו: הפגנות ענק ברחבי הארץ, עשרות אלפים חסמו את נתיבי איילון/צילום: יותם רונן, חדשות 13

סגן ניצב בדימוס דני אלגרט הודיע היום (שני) כי הוא מחזיר את עיטור המופת שקיבל על נטרול מטעני חבלה תוך סיכון חייו בעקבות המפכה המשפטית. "במציאות היום אני מרגיש שאיני מסוגל לענוד את העיטור בשם מדינת ישראל הדיקטטורית", כתב אלגרט בפייסבוק. "הנסיבות בהן פעלתי והייתי מוכן להקריב את חיי השתנו. אין לי אמון במדינה שחתומה על העיטור שהפכה אותו לחסר משמעות".

"24 שנים שירתתי במערך החבלה של משטרת ישראל למען בטחון מדינת ישראל הדמוקרטית", כתב בתחילת הפוסט. "לא אחת שמתי את חיי מנגד בניטרול מטעני חבלה מתוך אמונה בצדקת הדרך ואמון מוחלט שאני פועל במדינה בה שלטון החוק הוא המגדלאור של החברה הישראלית.

דניאל אלגרט מחזיר את עיטור המופת שלו. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"אין לי אמון במדינה שחתומה על העיטור". אלגרט/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"במסגרת פעילותי הוענק לי עיטור המופת בעקבות ניטרול מכונית תופת.במציאות היום איני מרגיש שאיני מסוגל לענוד את העיטור בשם מדינת ישראל הדיקטטורית הנסיבות בהן פעלתי והייתי מוכן להקריב את חיי השתנו.אין לי אמון במדינה שחתומה על העיטור שהפכה אותו לחסר משמעות . בלב כבד החלטתי להחזיר את העיטור עד אשר יהיה רלוונטי במדינה דמוקרטית".

עוד בוואלה!

ישיבת ראשי הקואליציה הסתיימה; נתניהו יודיע על עצירת החקיקה

לכתבה המלאה
החזרת עיטור מופת. מתוך פייסבוק, צילום מסך
מחזיר את העיטור. אלגרט באתר "הגבורה"/צילום מסך, מתוך פייסבוק

המחאה נגד המהפכה המשפטית התרחבה אמש לאחר שלשכת נתניהו הודיעה על פיטורי שר הביטחון יואב גלנט. הודעת הפיטורים גררה זעם רב בקרב ציבור המוחים, ואלפים רבים התאספו ספונטנית במוקדים ברחבי הארץ כדי להפגין נגד הצעד. המחאות התחדשו הבוקר לצד הודעה מצד ארגונים רבים, בהם ההסתדרות, להשבית את המשק בעקבות מהלכי הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully