וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי המילואים נגד חברי הליכוד שלא התנגדו לרפורמה: "שתיקה היא כהסכמה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 22:42

חברי מחאת אנשי המילואים הודיעו על החרפת המחאה ופתיחה בקמפיין שיתרכז בעשרת הח"כים ממפלגת הליכוד שנותרו "על הגדר" בנושא המהפכה המשפטית. הקמפיין יתרכז בין היתר בחברי המפלגה יולי אדלשטיין, אמיר אוחנה, ניר ברקת, ויואב גלנט. "לא יכולים להמשיך למלא פיהם מים"

ראשי מחאת המילואימניקים הכריזו: "אם החקיקה תמשך - לא נשרת"/ניב אהרונסון

חברי מאבק אנשי המילואים הודיעו היום (שלישי) כי כחלק מהחרפת המאבק, יצאו בקמפיין המתמקד בעשרת חברי הכנסת מהליכוד שנותרו על הגדר ואינם מביעים עמדה נחרצת נגד המהפכה המשפטית.

חברי הכנסת יתמקד הקמפיין במאבקם הם יולי אדלשטיין, אמיר אוחנה, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל, אבי דיכטר, דוד ביטן, אלי דלל, דני דנון, עמית הלוי, צגה צגנש מלכו, משה פסל ודן אילוז. במסגרת הקמפיין, מסרו מובילי מחאת המילואימניקים, יגיעו המפגינים לבתיהם של עשרת נציגי הליכוד ויציבו מועדות עם שמות הח"כים והכיתוב "האצבע שלך תוביל למלחמת אחים".

התוכנית להחרפת המאבק של המילואימניקים - עשרה חברי הכנסת שיכולים לעצור את מלחמת האחים // יואב גלנט וניר ברקת. מחאת המילואימניקים - אחים לנשק, אתר רשמי
הקמפיין נגד חברי הליכוד שלא הביעו דעה בנושא הרפורמה/אתר רשמי, מחאת המילואימניקים - אחים לנשק

"האצבע של אותם חברי הכנסת היא זו שתוביל למלחמת אחים", נמסר ממאבק המילואימניקים, "אנחנו מאמינים שאכפת להם מאחדות העם. ועל כן יוצאים בקמפיין מיוחד - גם בשטח, גם במדיה וגם ברשתות בקריאה אחרונה: אל תרימו את האצבע שתוביל למלחמת אחים".

"לוחמים ולוחמות, מילואימניקים אוהבי המדינה, יוצאים למהלך הזה מתוך דאגה אמיתית לעתיד המדינה. הקרע בעם מתרחב, ההפיכה המשפטית מותחת וגומרת את הלכידות הישראלית והדבר הזה חייב לעצר מיד", הוסיפו מובילי המחאה, "חברי הליכוד שיושבים על הגדר לא יכולים להמשיך למלא פיהם מים, כי במקרה זה כמו ברבים אחרים שתיקה כהסכמה".

מחבר הכנסת מטעם הליכוד דן אילוז נמסר בתגובה לפרסום וואלה!: "חברים, התבלבלתם. אני לא שותק ולא על הגדר. אני תומך בכל ליבי ברפורמה שתחזק את הדמוקרטיה הישראלית. כבר יותר מעשור שאני פועל למען בדיוק אותה הרפורמה שמתממשת מול עינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully