וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חיילים נפצעו בינוני וקל מהתפוצצות מוקש בגבול לבנון

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 8:45

כארבע שעות לאחר הדיווח בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה על כך שכלי הנדסי של צה"ל נפגע ממוקש בגבול, צה"ל התיר לפרסום כי שני הלוחמים נפצעו כתוצאה מפיצוץ מוקש במהלך פעילות הנדסית שגרתית במובלעת בצפון הארץ. משפחותיהם עודכנו, והאירוע מתוחקר

תיעוד מאזור התקרית בגבול לבנון/רשתות חברתיות

שני לוחמי צה"ל נפצעו היום (שלישי) בינוני וקל במהלך פעילות הנדסית סמוך לגבול לבנון. במהלך הפעילות כלי רכב הצבאי נפגע מפיצוץ מוקש בשטח ישראל, כך דווח בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה. השניים הועברו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה לקבלת טיפול רפואי כשמצבם יציב.

דובר צהל מסר כי הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחותיהם עודכנו והאירוע מתוחקר. מבית החולים המרכז הרפואי לגליל נמסר כי "חייל צה"ל בן 19, שהובא למרכז הרפואי לגליל לאחר שנפגע במהלך פעילות בגבול הצפון, הוכנס לניתוח, שהסתיים לפני דקות ספורות. מצבו מוגדר בינוני ויציב, והוא אינו בסכנת חיים". עוד נמסר כי הפצוע השני "עבר בדיקות בחדר המיון ומצבו מוגדר קל".

עשן מיתמר אחרי פיצוץ מוקש בסמוך לגבול עם לבנון, 21 במרץ 2023. טוויטר, צילום מסך
עשן מיתמר אחרי פיצוץ מוקש בסמוך לגבול עם לבנון, 21 במרץ 2023/צילום מסך, טוויטר
הטיפול בפצועים במרכז הרפואי לגליל. ללא קרדיט, יואב איתיאל
הטיפול בפצועים במרכז הרפואי לגליל/יואב איתיאל, ללא קרדיט

בשבוע שעבר חצה מחבל חמוש מלבנון את הגבול והניח מטען חבלה בצומת מגידו, בטרם חוסל על ידי כוחות הביטחון שאיתרו על גופו כלי נשק נוספים. חקירת התקרית נמשכת, אך צה"ל הבהיר אתמול כי הוא לא חדר דרך מנהרה.

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully