וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמאלנים מטומטמים": תושב רחובות תועד זורק ביצים על מפגינים

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 16:27

החשוד תיעד עצמו זורק ביצים מהמרפסת במגדל בו הוא גר, בטענה כי המפגינים "הפריעו לו לישון צהריים", תוך שהוא מקלל אותם. המשטרה סגרה את התיק בטענה כי לא אותרו חשודים במעשה, והיא נפתחה מחדש לאחר פניית וואלה. מהמשטרה נמסר "עם קבלת מידע חדש הוחלט על המשך החקירה"

"שמאלנים מטומטמים": תושב רחובות תיעד עצמו זורק ביצים על מפגינים/סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

מפגין נגד המהפכה המשפטית הגיש תלונה בתחנת המשטרה ברחובות נגד תושב העיר שהשליך ביצים לעבר המפגינים בהפגנה שנערכה מתחת לדירתו במגדל בו הוא מתגורר. התיק נגדו נסגר לאחר שלושה שבועות בטענה כי לא אותרו חשודים במעשה. אך לאחר פניית וואלה! למשטרה קיבל הבוקר (שלישי) אחד המתלוננים הודעה כי התיק נפתח מחדש והחשוד יוזמן לחקירה.

מתיעוד האירוע שצילם, נראה תושב העיר זורק ביצים תוך שהוא מקלל את המפגינים וקורא להם "שמאלנים מטומטמים", "שרמוטות", "זונות" ו"מניאק". החשוד אמר כי הוא "יראה להם מה זה להפריע לי לישון צהריים".

אחד המפגינים סיפר על האירוע: "זו היתה תהלוכה ברחבי העיר, וליד רחוב הרצל התחילו לזרוק עלינו ביצים מאחד הבניינים. הזורק היה בקומה מאוד גבוהה ולא הצלחנו לזהות איפה הוא בדיוק. בנוסף שמענו צעקות עם אמירות לא אוהדות כלפינו. הוא לא כיוון כל כך טוב אז רוב הביצים נפלו בצד השני של הכביש, על רכבים" המפגין הוסיף כי "לא הייתה באזור משטרה באותו זמן, כי הם התפרסו רחוק. היתה תקרית נוספת עם נהג שניסה לעבור דרך המפגינים וניסה לאיים עליהם. סוג של אנרכיה".

הפגנה נגד המהפכה המשפטית ברמת השרון, 18 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בשבוע שעבר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת התלונה, תוך בחינת ממצאים בשטח במטרה לזהות חשודים, אולם בהיעדר ראיות ועדויות מספקות - התיק נסגר. עם קבלת מידע חדש, הוחלט על המשך החקירה בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully