וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן מוות": בן 63 מרמת גן נעצר בחשד שהסית נגד נתניהו

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 15:01

יחידת הסייבר בלהב 433 של המשטרה פתחה אמש בחקירה בחשד להסתה לאלימות, בעקבות שורת ציוצים שפורסמו נגד רה"מ בטוויטר. בין היתר החשוד כינה את נתניהו "בן מוות" ו"עבריין" וכתב, "אם החלאה יעז הוא לא יהיה. אם יעברו 'חוקי הדיקטטורה' יישפך פה דם, זה מה שתקבלו"

בווידאו: נתניהו לפני ההמראה: המטרה של האופוזיציה- לדרדר לאנרכיה ולהביא לבחירות/לע"מ

גבר בן 63 מרמת גן נעצר היום (רביעי) בחשד להסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שפרסם נגדו ונגד הממשלה שורת ציוצים בטוויטר. יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה אתמול בחקירה בחשד להסתה לאלימות, והיום הביאו את החשוד לחקירה.

החשוד כינה את נתניהו "בן מוות" ו"עבריין" וכתב, "האם נשב ונצפה במדינתנו הופכת לדיקטטורה על ידי איש נתעב, נאשם בשוחד, ששואף להשתלט על מוסדות המדינה? דיקטטורה לא תהיה כאן, אם החלאה יעז הוא לא יהיה". בציוץ אחר כתב, "אם ממשלת הנוכלים והעבריינים תעביר את חוקי הדיקטטורה יישפך פה דם. זה מה שאתם רוצים, זה מה שאתם תקבלו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 5 בפברואר 2023. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
נתניהו/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

לפני כחודש טייס שהפציץ את הכור בעיראק, אל"ם במיל' זאב רז, קרא להרוג ראש ממשלה "שינהיג דיקטטורה", וכינה אותו "בן מוות". כמה דקות לאחר הפרסום, חזר בו מדבריו בפוסט נוסף וכתב: "הפוסט שהעליתי כאן עם המילים 'דין רודף' היה ציטטה של אדם שחזר בו, ומחקתי אותו. אינני מזדהה עם פוסט זה ועם רוח הדברים". המשטרה פתחה בחקירה נגדו, והוא שוחרר בערבות.

אמש ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) נחקר במשך כשש שעות ביחידת להב 433 של המשטרה בחשד להסתה לטרור, לאחר שקרא לפני כשבועיים "לשרוף" את הכפר חווארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully