וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים בליכוד ביקשו מנתניהו להרגיע את בן גביר: "ההתבטאויות שלו לא מרגיעות"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 16:51

חבר הכנסת אלי דלל ביקש מראש הממשלה בישיבה של הליכוד שישוחח עם השר לביטחון לאומי וירגיע אותו: "הוא צריך לעשות את המעבר מהאופוזיציה לשר". בהמשך תקפו מיקי זוהר ודני דנון את היועמ"שית. "מפסידים והממשלה מתערערת. היועצת המשפטית מחבלת לנו בעבודה"

בווידאו: השר בן גביר: האנרכיסטים מבקשים להבעיר את מדינת ת"א/צילום: רוני כנפו

חבר הכנסת אלי דלל ביקש היום (שני) בישיבה סגורה של סיעת הליכוד מראש הממשלה בנימין נתניהו שישוחח עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וירגיע אותו. "אנחנו בתקופה רגישה שמחפשים אותנו על כל שטות", אמר דלל. "גם אנשי ימין שלא בקיאים ברפורמה, חרדים ממה שהם שומעים. ההתבטאויות שלו על היועמ"שית ועל ניצבים במשטרה לא מרגיעות וזה בלשון המעטה. הוא צריך לעשות את המעבר מהאופוזיציה לשר".

בהמשך אמר לנתניהו גם שר התרבות מיקי זוהר כי הם "מפסידים והממשלה מתערערת. היועצת המשפטית מחבלת לנו בעבודה". ח"כ דני דנון טען כי "לא ייתכן שפקידים לא יאפשרו לך לעסוק בנושא המרכזי בו עוסקת הממשלה ולהציל את המדינה שלנו מאסון. אני קורא לך להודיע שהסכם ניגוד העניינים שחתמת עליו, בטל ומבוטל, ולהתחיל מיד לעסוק במציאת פתרון למשבר שאנחנו נמצאים בו. אנחנו חברי הכנסת נעניק לך גיבוי מלא, ואני משוכנע שכך גם אזרחי ישראל".

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בכנס המשפט הציבורי, חיפה, 12 בינואר 2023. שלומי גבאי, עיבוד תמונה
"היועצת המשפטית מחבלת לנו בעבודה". גלי בהרב מיארה/עיבוד תמונה, שלומי גבאי

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. "פניתי לבית המשפט העליון בהודעה שאני לא סומך על בהרב מיארה", אמר. "זה לא רק ההתנהלות השערורייתית כאשר בצעד לא חוקי הקפיאה החלטה שלי, אפילו מבלי לדבר איתי! בלי שתשמע את הנסיבות, בלי שתשמע מה המהות של ההחלטה".

בהמשך הוסיף בן גביר כי "הגיע הזמן שהיועצת המשפטית תבין: היא לא אמורה לנהל את מדינת ישראל. בנו בחרו כדי לנהל את המדינה. היא כשמה כן - יועצת. היא צריכה לייעץ, אנחנו צריכים לנהל. ככה זה במדינה דמוקרטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully