וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר ליועמ"שית: מבקש לייצג את עצמי בבג"ץ - לא סומך עלייך שתייצגי אותי נאמנה

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 14:18

השר לביטחון לאומי כתב לבהרב מיארה כי נוכח העובדה שלא שוחחה עמו לפני שהקפיאה את הדחת מפקד מחוז תל אביב, הוא מעוניין לדאוג לעצמו לייצוג בבג"ץ. "זו לא הפעם הראשונה שאת מקבלת החלטות שקשורות אליי בלי לשוחח עמי, עמדותייך מנוגדות לעמדותיי באופן קטגורי, תמיד"

המפכ"ל: "טעיתי בשיקול הדעת, בעיתוי ובדרך של הזזת אשד מתפקידו"/יותם רונן

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שלח היום (ראשון) מכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה שבו כתב כי הוא לא סומך עליה שתייצג אותו נאמנה בבג"ץ ומבקש לייצג את עצמו או לדאוג לייצוגו באופן פרטי. זאת, על רקע דרישתה להקפיא את הדחתו של מפקד מחוז תל אביב במשטרה ניצב עמי אשד.

לטענת בן גביר, היועמ"שית הפעילה בבקשתה לחץ על המפכ"ל קובי שבתאי לבטל את החלטתו. "וחמור מכך, שלחת את מכתבך בעניין מבלי לשוחח עמי ולשמוע את עמדתי כפי שהיית חייבת לעשות", כתב. עוד הוסיף השר כי "זו איננה הפעם הראשונה שבה את מקבלת החלטות בדברים הקשורים אליי ולמשרדי מבלי לשוחח עמי".

השר סיכם כי ברצונו לייצג את עצמו בעתירות שיוגשו נגדו בבג"ץ וכך לא יצטרך "לקבל ייצוג של יועמ"שית שעמדותיה מנוגדות לעמדותיי, באופן קטגורי, תמיד, ותמיד מבלי לדבר איתי".

איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי,24 בינואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
מבקש לייצג את עצמו בבג"ץ. בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

ביום שישי הורתה בהרב-מיארה להקפיא את הדחתו של אשד. זאת, לאחר שיום לפני כן החליטו השר לביטחון לאומי והמפכ"ל קובי שבתאי להדיחו בשל מדיניותיו המקילה כלפי המפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט של הממשלה.

אמש, בהצהרה שמסר לתקשורת הודה המפכ"ל כי הוא "טעה בשיקול הדעת" בנוגע להדחתו של מפקד מחוז תל אביב. "טעיתי בעיתוי ובדרך ואני לא מקל בכך ראש", הוסיף והדגיש, "אני מכבד ומקבל את החלטת היועמ"שית לגבי הקפאת המינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully