וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבר של אמסלם": עימותים וצעקות בכניסה לנתב"ג

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 12:52

בזמן שעשרות מפגינים חוסמים את תנועת הרכבים בין הטרמינלים בנתב"ג כדי לעכב את טיסת נתניהו לרומא, התפתח עימות בינם ובין גבר שהיה בדרכו לשדה התעופה. הנהג נסע ברכב מרצדס, צעק וקילל את המפגינים - ששרו לו בחזרה "הנה חבר של אמסלם"

בווידאו: עשרות רכבים עם דגלי ישראל נוסעים סביב הכניסה המזרחית בנתב״ג/ינון שלום יתח, ניב אהרונסון

גבר התעמת היום (חמישי) עם מפגינים נגד המהפכה המשפטית בנתב"ג - ששרו לו בתגובה "הנה חבר של אמסלם". פחות מחודש אחרי שהשר דוד אמסלם טען כי המפגינים "עונדים שעוני רולקס נוצצים ונוהגים במרצדס" - הגבר תועד מקלל את המפגינים בדרכו לשדה התעופה, נוהג במרצדס.

בנאומו של אמסלם במליאת הכנסת לפני כחודש, תקף: "אנחנו עובדים אצלכם בבתים, מנקים לכם את הגינות. בהפגנה בלילה ראיתי דברים נוצצים, בסוף הבנתי שזה שעוני רולקס, תראו כמה מרצדסים יש פה בחוץ". באותו הערב, נמצא כי אמסלם בעצמו עונד שעון בשווי של כ-25 אלף שקלים.

תומך במהפכה המשפטית מקניט את המפגינים נגד. נתב"ג. ניב אהרונסון
"הנה חבר של אמסלם"/ניב אהרונסון
עובר אורח התעמת עם מפגינים נגד המהפכה המשפטית, נתב"ג. 9 במרץ 2023. ניב אהרונסון
עובר אורח התעמת עם מפגינים נגד המהפכה המשפטית/ניב אהרונסון

החל משעות הבוקר, המוני מפגינים חסמו כבישים וצמתים מרכזיים ברחבי הארץ במחאה על המהפכה המשפטית. אחד מהמוקדים המרכזיים לאורך היום הוא בנתב"ג, שם מתכננים המפגינים לשבש את תנועת הרכבים בין הטרמינלים, תוך יצירת עומס במקום. כוונת המוחים היא לעכב את המראתו של בני הזוג נתניהו הצפויים להגיע לשם כדי להמריא לביקור ברומא.

כוחות המשטרה תוגברו באזור נמל התעופה, בין היתר בעמדות הבידוק בכניסה שם הוצמדו שוטרים למאבטחי רשות שדות התעופה. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לנתב"ג ושוחח עם הכוחות במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully