וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמי אנטבה נגד רה"מ נתניהו: "מקריב במודע את ישראל למען האינטרסים שלך"

עודכן לאחרונה: 4.3.2023 / 20:41

עשרה לוחמים שלחמו תחת יוני נתניהו כתבו מכתב הממוען לאחיו, ראש הממשלה, בו כתבו כי "במשך שנים אתה מפלג ומשסה אותנו הישראלים זה בזה". על המחאות נגד המהפכה המשפטית כתבו: "במבצע אנטבה עשינו את הבלתי-אפשרי עם אחים לנשק. היום, כולנו יחד בהפגנות"

בווידאו: הפגנות נגד המהפכה המשפטית בכרכור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עשרה לוחמי "צוות אמנון" שלחמו במבצע אנטבה תחת יוני נתניהו, כתבו מכתב הממוען לאחיו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו אמרו כי הוא "מקריב במודע ובעיניים פקוחות את מדינת ישראל ועם ישראל למען האינטרסים" שלו. במכתב, שפרסם לראשונה אור הלר בחדשות 13, כתבו לנתניהו הלוחמים, המשתתפים בהפגנות נגד המהפכה המשפטית: "במשך שנים אתה נוהג 'הפרד ומשול', מפלג ומשסה אותנו הישראלים זה בזה".

הלוחמים כתבו לראש הממשלה: "השווית אותנו למבצעי הפוגרום בחווארה. הילד שלך, שלא החזיק בחיים רובה ביד, מכנה אותנו 'טרוריסטים'". לאחיו, עדו נתניהו, כתבו, "כינית אותנו 'ציונים על תנאי', 'כאלה שבלבלו להם את המוח' וכאלה שיעזבו את הארץ בהזדמנות הראשונה. בנוסף טענת שאנחנו יוצרים אנרכיה פחד ומטרתנו לייצר תבהלה". הם הזהירו כי "בימים אלו ישראל בסכנה, הפעם האויב מבית". הם אף טענו, כי נתניהו "מקריב במודע ובעיניים פקוחות את מדינת ישראל ועם ישראל למען האינטרסים שלך".

בנימין נתניהו בתביעת לשון הרע שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
"מפלג ומשסה אותנו הישראלים זה בזה". נתניהו/ראובן קסטרו

"צוות אמנון" המשיכו והזכירו את פועלם במבצע בו נפל אחיו של ראש הממשלה, "עם מרצדס, 4,000 קילומטר מהבית. לא היו לנו רולקסים - היו קלצ'ניקובים (...) לקחנו על עצמנו את הסיכון כי הייתה לנו מטרה - להציל 105 יהודים. אשכנזים, מזרחים, חילונים, דתיים - כולם בני עמנו וארצנו. הייתה לנו תחושת יעוד, ותחושה של גורל משותף, וזיכרון השואה של הורינו (שהיום הפכו ל'פריווילגים'), והייתה לנו הידיעה ששוב גרמנים עשו סלקציה ליהודים.

"את הבלתי-אפשרי עשינו ביחד עם אחים לנשק, לוחמים מגולני, צנחנים, טייסים, אנשי מודיעין ורפואה וקשר ואנשי מוסד, ומכונאים ומי לא. אז כמו היום, כולנו יחד בהפגנות. ואילו אתם עושים כל שביכולתכם כדי לקעקע את גורמי המוטיבציה הללו ולפורר את החברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully