וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו מגיבה לראשונה להפגנות מול המספרה: "זה עלול היה להיגמר ברצח"

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 18:46

אשת ראש הממשלה התייחסה למחאה נגדה בתל אביב, בה השתתפו כאלף בני אדם: "הגיע הזמן שראשי האופוזיציה יגנו את האלימות, האנרכיה וההסתה". יאיר נתניהו: "היא הייתה מזועזעת ולא הצלחתי להשיג אותה בטלפון, חששתי לחייה"

כאלף בני אדם הפגינו מול מספרה בתל אביב בה שהתה שרה נתניהו/יותם רונן, שגיא בן נון, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו הגיבה היום (חמישי) להפגנה אתמול מול המספרה שבה הייתה בתל אביב וכתבה כי "האירוע שקרה אתמול היה עלול להיגמר ברצח. הגיע הזמן להפסיק את האנרכיה. הגיע הזמן שראשי האופוזיציה יגנו את האלימות, האנרכיה וההסתה".

בנה, יאיר נתניהו, סיפר ב"גלי ישראל" על המקרה: "אמא שלי הייתה מזועזעת ולא הצלחתי להשיג אותה בטלפון, חששתי לחייה. הטלפון שלה לא היה זמין ולא ידעתי אם היא חיה או מתה, לא הבנתי אם הם נכנסו לתוך המספרה או שלא".

חבר הכנסת דוד ביטן נשאל בחדשות 12 אם התקשר לאשת ראש הממשלה וענה: "למה אני צריך לצלצל אליה? הלכה להסתפר, לקח לה שלוש שעות תספורת כנראה וזה הכול, מה אני אעשה?".

הפגנה מול המספרה בכיכר המדינה בה נוכחה שרה נתניהו. 1 במרץ 2023. אור הדר, אתר רשמי
ההפגנה מחוץ למספרה בה שהתה שרה נתניהו, אמש/אתר רשמי, אור הדר

אמש, אשת ראש הממשלה שרה נתניהו נצפתה במספרה בכיכר המדינה שבתל אביב. כאלף בני אדם הגיעו להפגין מולה, צעקו "בושה, בושה" ו"המדינה בוערת ושרה מסתפרת". למקום הוזעקו כוחות ביטחון רבים, בהם פרשים. לאחר כשלוש שעות, כוחות הביטחון הצליחו לחלץ אותה.

בעקבות האירוע אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מיד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד קרא למפגינים לאפשר לשרה נתניהו לצאת לביתה: "המאבק שלכם ושלנו הוא נגד ההפיכה המשטרית ונגד הרס הדמוקרטיה", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully