וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנקמה על חטיפת טירן פרו: 5 תושבי ירכא הואשמו שחטפו, הכו ואיימו על 3 פועלים פלסטינים

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 12:06

ה-5, בהם קטינים, הואשמו שחטפו 3 תושבי חברון, אחרי שפורסם כי גופתו של הצעיר הדרוזי נחטפה והוחזקה בידי פעילי טרור. כפעולת נקמה, 5 הנאשמים הצטיידו באקדח קרלו מאולתר, בגרזנים וברעלות פנים - וחטפו את הפועלים האקראיים. "צעקו לעברם: 'אף אחד לא יפגע בדרוזים'"

בווידאו: אביו של טירן פרו לאחר קבלת ההודעה על החזרת גופת בנו לישראל/יואב איתיאל

חמישה תושבי ירכא הואשמו באיומים שלושה פועלים פלסטינים בנקמה על חטיפתו של הצעיר הדרוזי טירן פרו בג'נין - כך הותר לפרסום היום (חמישי). החמישה, בהם שני קטינים, הואשמו שחטפו את שלושת הפלסטינים, תושבי אזור חברון, באיומי נשק, אחרי שפורסם כי גופתו של טירן, תושב דליית אל כרמל, נחטפה והוחזקה על ידי פעילי טרור.

החמישה, שנחקרו בשב"כ ובימ"ר מחוז חוף של המשטרה, הם עלי פתחי עלי עטאללה כבן 20, כרים יוסף סלים עטאללה כבן 23, וואל פח'רי מוחמד עטאללה כבן 21 ושני צעירים נוספים, שבעת ביצוע העבירה היו בני פחות מ-18. מהחקירה עלה כי בנובמבר 2022, לאחר שפורסם כי גופתו של טירן פרו נחטפה, החליטו לנקום את חטיפתו. ב-24 בנובמבר, בשעת לילה מאוחרת, הגיעו למתחם בו שוהים פועלים פלסטינים בירכא - וחטפו את שלושת תושבי ג'נין.

טירן פרו, שנהרג בתאונת דרכים בברטעה וגופתו נחטפה על ידי חמושים. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
טירן פרו/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

לפי כתבי האישום שהוגשו בפרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט המחוזי בחיפה, החמישה הצטיידו ברובה קרלו מאולתר, אלות, סכינים, גרזנים ורעלות פנים; הכניסו את הפלסטינים לתא מטען של רכב, לקחו אותם לשטח הררי ומבודד בירכא, אילצו אותם להתקשר לבני משפחתם ולהודיע להם שנחטפו - אך הפועלים סירבו.

לאחר מכן, לפי כתבי האישום שהגישה עו"ד רונית גרניק סופר, הנאשמים הכו אותם, זרקו עליהם אבנים, בעטו בהם וצעקו לעברם: "אף אחד לא יפגע בדרוזים ואנחנו נרצח אתכם, אתם שרצחתם אותו". לאחר התקיפה, הנאשמים שחררו את הקורבנות ונסעו. הפלסטינים צעדו עד הכביש הראשי, עצרו רכב אקראי שעבר במקום, ביקשו מהנהג עזרה ובהמשך פונו לקבלת טיפול רפואי.

טירן פרו נפצע בתאונת דרכים ליד ג'נין, יומיים לפני יום הולדתו ה-18. הוא הועבר לבית חולים בעיר, שם נקבע מותו. לאחר מכן, גופתו נחטפה בידי חמושים לתוך ג'נין. יומיים לאחר מכן, גופתו הוחזרה למשפחתו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully