וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו בדרך לבית הספר והגן: שלושה ילדים נהרגו בתאונה במזרח ירושלים

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 11:25

צוות רפואה שהגיע לזירת התאונה פינה את הילדים, בני 3, 4 ו-8 משועפאט, לבתי החולים בעיר במצב אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותם. על פי דיווחים פלסטיניים, הם נדרסו על ידי אוטובוס. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

חובש בכיר מספר על תאונת הדרכים בשועפאט/דוברות מד"א

שלושה ילדים, בני 3, 4 ו-8, נהרגו הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים במזרח ירושלים. הילדים, תושבי מחנה הפליטים שועפאט, היו בדרכם למסגרות החינוכיות. על פי דיווחים פלסטיניים, הם נדרסו על ידי אוטובוס. צוות רפואה שהגיע לזירה העניק להם טיפול, ופינה אותם במצב אנוש לבתי החולים בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א נדב טייב סיפר: "כשהגענו לחבירה עם אמבולנסים של הסהר האדום העבירו אלינו שני ילדים בני 3, 4 וילדה בת 8 מחוסרי הכרה עם חבלה רב מערכתית. העברנו אותם מיד לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם תוך כדי פעולות החייאה לבתי החולים כשמצבם אנוש".

אמבולנס בזירת ירי בלוד, 26 באוגוסט 2022. מד"א
אמבולנס. ארכיון/מד"א

משה הלל, מתנדב צוות הצלה, הוסיף: "הגעתי במהירות לכניסה למחנה הפליטים, ואמבולנסים של הסהר האדום הוציאו אלינו שלשה הולכי רגל, ילדים בני 3, 4 ו-8, לאחר שנפגעו מרכב בתוך מחנה הפליטים. הילדים היו עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, והובאו אלינו תוך כדי מאמצי החייאה, אותם המשכנו יחד עם פרמדיקים וחובשים נוספים של מד"א שהגיעו למקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully