וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שבועות לאחר הפיגוע בירושלים: אברהם פלאי שב להכרה - והתבשר על רצח שני בניו

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 15:25

אברהם פלאי היה מורדם ומונשם מאז שנדרס על ידי המחבל בשכונת רמות. כעת הוא נותק ממכשירי ההנשמה. כששמע לראשונה כי איבד את בניו, אשר בן ה-8 ויעקב בן ה-6, הוא פרץ בבכי וקרע את חולצתו כאות אבל. "על מה השם עשה לי ככה?"

כוחות הביטחון אטמו את בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים. 12 בפברואר 2023/דוברות משטרת ישראל

אברהם פלאי, אביהם של אשר בן ה-8 ויעקב בן ה-6 שנרצחו בפיגוע בשכונת רמות בירושלים, שב אתמול (שלישי) להכרה - שלושה שבועות לאחר שנפצע בעצמו בפיגוע באורח קשה, ונותק ממכשירי ההנשמה.

כשהתבשר על מות ילדיו, פרץ פלאי בבכי ואמר: "ברוך דיין האמת". קרוב משפחה סיפר לוואלה! על הרגעים הקשים בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים: "לקח לו זמן לעכל, הוא לא זוכר מה היה בפיגוע".

"כשהוא שמע על כך שנרצחו ילדיו הוא בכה ואמר מיד שהוא צריך לשבת שבעה ולעשות קריעה", שחזר. "הוא ביקש שילבישו לו חולצה והוא עשה קריעה כאבל על רצח שני בניו. הוא אמר 'עוונותיי גרמו לכך. על מה השם עשה לי ככה?'".

אשר מנחם פלאי, בן 8 שנרצח בפיגוע בירושלים. באדיבות המשפחה
"על מה השם עשה לי ככה?". אשר פלאי בן ה-8/באדיבות המשפחה

לפני כשלושה שבועות, הגיע פלאי עם ילדיו לתחנת אוטובוס ברמות, בה גרה המשפחה, והוריד אותם כדי שיסעו לשבת "שבע ברכות" בבני ברק. המחבל שהגיע למקום האיץ לעבר התחנה ופגע בהם בעוצמה. מותו של יעקב נקבע במקום כעבור כמה דקות. אחיו אשר פונה במצב אנוש לבית החולים, ושם נקבע מותו לאחר יממה.

האב עצמו נפצע קשה ופונה לבית החולים, שם הוא מאושפז עד עתה. הוא סובל מפגיעות קשות בפלג גופו התחתון. בשל מצבו, לא השתתף האב בהלוויית ילדיו. אח נוסף, כבן 10, נפצע קל בפיגוע.

עוד בוואלה!

יומיים לאחר הפיגוע: נעצרו המחבלים שרצחו את אילן גנלס בבקעה

לכתבה המלאה
יעקב ישראל פלאי, בן 6 שנרצח בפיגוע בירושלים. באדיבות המשפחה
"האב לא זוכר מה היה בפיגוע". יעקב פלאי בן ה-6/באדיבות המשפחה

בלוויית האחים ספד הסבא, הרב שמואל פלאי: "הנאהבים והנעימים, בחייהם ובמותם לא נפרדו. זה לא דבר נורמלי, זה לא דבר טבעי להרוג שני ילדים קטנים, בריאים ומזהירים. החיוכים שלהם, שמחת החיים שלהם, המוות שלהם הוא לא יציאה מהדלת - זה יציאה מהחלון".

האח, צבי פלאי, ספד גם הוא: "אושי, יעקב. כל שבוע בשעה הזאת היה חוזר עם אבא ואפשר היה לראות את החיוך על הפנים, את השמחה שהוא היה נותן לקדוש ברוך הוא. מת על קידוש ה'. הייתי איתו ברגעים האחרונים. מקווה שהוא עכשיו במקום גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully