וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: ההורים נעצרו לאחר 50 ימים - התינוק עדיין נעדר

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 16:30

קונסטנס מרטן בת ה-35, ממשפחת אצולה בעלת קשרים לבית המלוכה, ומארק גורדון בן ה-48 נעלמו ב-5 בינואר. התינוק נולד כנראה ב-48 השעות אחרי ההיעלמות. אתמול הזוג נצפה בעיר ברייטון - ונעצר על ידי המשטרה, אך התינוק לא נמצא

המשטרה הבריטית עצרה אישה ממשפחת אצולה ואת בן הזוג שלה, לאחר שהזוג נעלם עם בנם התינוק בתחילת ינואר. החיפושים אחרי התינוק נמשכים. עובר אורח זיהה אמש (שני) את קונסטנס מרטן בת ה-35 ואת מארק גורדון בן ה-48 מברייטון בדרום אנגליה, דיווחה היום המשטרה. הזוג נעצר בגין הזנחת ילד.

התינוק, שהמשטרה סבורה כי נולד 24-48 שעות לאחר היעלמות הוריו ולא קיבל כל טיפול רפואי, עדיין נעדר ו"מבצע החיפוש" נמצא בעיצומו. "העבודה לאיתור התינוק נמשכת", אמר דובר משטרת המטרופולין ל-CNN.

השוטרים מחפשים אחר התינוק, שאמור להיות בן חודשיים, בברייטון וביערות מסביב. הם ביקשו מהציבור לגלות עירנות ולבדוק נכסים ריקים שנמצאים בשטחם אחר התינוק.

שוטרים מחפשים אחר התינוק של קונסטנס מרטן בברייטון. טוויטר, צילום מסך
השוטרים מחפשים אחר התינוק/צילום מסך, טוויטר
שוטרים מחפשים אחר התינוק של קונסטנס מרטן בברייטון. טוויטר, צילום מסך
השוטרים מחפשים אחר התינוק/צילום מסך, טוויטר

החיפוש אחר הזוג ובנם התינוק נפתח בתחילת ינואר, לאחר שהמשטרה פירסמה כמה בקשות לסיוע והציעה פרס בשווי 12,090 דולר על מידע לגבי מיקומם. בבקשה חדשה למידע בשבוע שעבר, הבלש לואיס בספורד אמר כי חוקרים בדקו יותר מ-630 שעות של סרטוני אבטחה וקיבלו יותר מ-350 שיחות טלפון מהציבור.

עוד בוואלה!

בריטניה: המשטרה משתה גופה מהנהר, היכן שנעלמה אם לשניים לפני שלושה שבועות

לכתבה המלאה
נפייר מרטן. פייסבוק, אתר רשמי
נפייר מרטן קיבל "הארה" ועזב את משפחתו/אתר רשמי, פייסבוק

מרטן היא בתו של נפייר מרטן, מפיק סרטים ומוזיקה, שהיה בעברו משרת אישי של המלכה אליזבת המנוחה. הוא נולד וגדל באחוזה מהמאה ה-18 בשם "קריצ'ל האוס", שהיתה בבעלות משפחתו יותר מ-400 שנים. שטח האחוזה כלל 50 קוטג'ים, ארבעה כפרים, מועדון קריקט ואגם, כמו גם יותר מ-20 אלף דונמים של יערות ופארקים. הסרט "אמה" משנות ה-90 בכיכובה של גווינת פלטרו צולם באחוזה.

למשפחת מרטן יש קשרים ענפים לבית המלוכה. אמו של נפייר, מרי אנה מרטן, היתה נאמנה של המוזיאון הבריטי הסנדקית שלה היתה המלכה האם, ונהגה לשחק עם הנסיכה מרגרט המנוחה, אחות של אליבת, בילדותן. היא קיבלה ב-1980 את אות מסדר האימפריה הבריטית הודות להיותה ארכיאולוגית מובילה בתחומה.

בעלה, אביו של נפייר, טובי מרטן, היה מפקד בצי המלכותי ובעל קשרים הדוקים עם בני המלוכה. הוריו של נפייר חיו יחדיו באחוזה והיו להם שישה ילדים; חמש בנות ובן. נפייר ירש את ההון המשפחתי בשווי 115 מיליון ליש"ט.

ב-1996, כשקונסטנס היתה בת 9, הוא חווה "הארה" קול אמר לו להיפטר מהירושה, לגלח את ראשו ולטוס לאוסטרליה - וזה מה שהוא עשה. הוא העביר את הירושה לבנו את האחוזה, עזב את ילדיו ועבר לחצי הכדור הדרומי. בשלב מסוים, שב נפייר לבריטניה, התגורר במשאית ועבד כשף. הוא העביר את האחוזה לבנו הבכור, שמכר אותה ב-2013 בעבור 34 מיליון ליש"ט.

קריצ'ל האוס. By Toby, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=13129139, אתר רשמי
האחוזה קריצ'ל האוס/אתר רשמי, By Toby, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=13129139

בסרטון שפורסם בחודש שעבר, הוא אמר כי המשפחה מאוד דואגת לקונסטנס ולתינוק. "קונסטנס היקרה, אף שאנחנו לא בקשר כרגע, אני והמשפחה תמיד מוכנים לעשות הכל כדי שתחזרי בביטחה אלינו".

ב-5 בינואר, המשטרה זיהתה את מרטן וגורדון כנוסעי מכונית שעלתה באש בכביש מהיר בעיר בולטון. השניים לא נשארו בזירה ומרבית חפציהם נשרפו במכונית, דיווחה המשטרה.

המשטרה קיבלה כמה דיווחים לגבי מקום הימצאם בימים שלאחר ההיעלמות. היא גם השתמשה בסרטוני אבטחה כדי למפות את תנועותיהם בערים שונות ברחבי בריטניה. ב-7 בינואר, הזוג נראה בלונדון כשפני השניים מכוסות בעת שיצאו ממונית עם תיק כתום ועגלת תינוק.

השניים שילמו במזומן על אוהל לזוג, שני שקי שינה ושתי כריות, למרות הקור העז. הם נפטרו מהעגלה ומחפצים אחרים מאוחר יותר באותו יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully