וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: המשטרה משתה גופה מהנהר, היכן שנעלמה אם לשניים לפני שלושה שבועות

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 16:54

ניקולה בולי בת ה45 נראתה בפעם האחרונה כשהיא מטיילת עם כלבה ב-27 בינואר ב-9 בבוקר ליד נהר ווייר במחוז לנקשייר באנגליה. צוותי חיפוש והצלה בדקו את הנהר לאורך 15 ק"מ עד הים בעקבות הסברה שבולי נפלה לממיו

המשטרה שמחפשת כבר שלושה שבועות אחר ניקולה בולי, יועצת משכנתאות בת ה-45 ואם לשניים, שנעלמה במהלך טיול עם כלבה ליד הנהר, מצאה היום (ראשון) גופה בנהר סמוך למקום שבו נראתה בולי בפעם האחרונה.

"נקראנו היום ב-11:36 בבוקר לנהר ווייר, ליד דרך רדקליף, בשל דיווחים על גופה", נמסר בהצהרה של המשטרה. "צוות צוללנים ושוטרים מומחים הגיעו בעקבות כך לזירה, נכנסו למים ומשו, לצערם, גופה. אין עדיין זיהוי רשמי, כך שאיננו יכולים לומר אם מדובר בניקולה בולי. החלו תהליכים לזיהוי הגופה. המשפחה של בולי עודכנה לגבי ההתפתחויות".

מוקדם יותר, הדרך שלגדות נהר ווייר בסנט מייקל'ס און ווייר במחוז לנקשייר, נחסמה. בשבועות האחרונים, האזור היה מוקד של מבצע חיפושים נרחב אחרי בולי, שנראתה בפעם האחרונה כשהיא מטיילת עם כלבה ב-27 בינואר ב-9 בבוקר.

מחפשים אחר ניקולה בולי. טוויטר, צילום מסך
החיפושים אחר ניקולה בולי/צילום מסך, טוויטר
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. GettyImages
צוות צוללנים מחפש בנהר/GettyImages
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. באדיבות המשפחה
ניקולה בולי ובן זוגה/באדיבות המשפחה
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. באדיבות המשפחה
צילומים אבטחה של בולי בבוקר ההיעלמות/באדיבות המשפחה

צוותי חיפוש והצלה בדקו את הנהר לאורך 15 ק"מ עד הים בעקבות הסברה שבולי נפלה לממיו. ההר מוגדר "מסוכן ביותר" בעונה הזאת של השנה. "השילוב של עומק וקור בתקופה הזאת של השנה הופך אותו למסוכן ביותר", נמסר מאיגוד הדייגים של סנט מייקל.

על שלט שנתלה על עץ סמוך לספסל שבו נמצא הטלפון של בולי כתוב: "סכנה, מים עמוקים". בנוסף, סלעים גדולים וחדים זרועים לאורך הנהר. קצינת המשטרה סאלי ריילי אמרה לכתבים כי "בנקודה שבה נמצא הספסל, יש ירידה לא גבוהה אך תלולה לנהר. לכן התיאוריה שלנו היא שהיא נכנסה למים בטעות".

היא הוסיפה כי "הכלב היה ללא רתמה, מצב נורמלי לכלב שמתרוצץ בטיול, וניקולה היתה מחוברת לשיחת הוועידה אך לא השתתפה באופן פעיל - דבר יוצא דופן. איני רוצה לשער, אך אפשר שהכלב היה משוחרר ואולי היתה איזושהי בעיה איתו שהובילה את בולי להתקרב לגדת הנהר. היא הניחה את הטלפון לרגע כדי לטפל בכלב ואז נפלה. זאת אפשרות", הוסיפה ריילי.

היא אישרה שבולי ידעה לשחות, אך אמרה כי הצוותים נכנסו לנהר ווייר וצללו מתחת לפני השטח, אך לא מצאו ראיות מוחשיות עדיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully