וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטף נערה כדי שיוכל להצילה ולהפוך לגיבור - ובמקום זה רצח אותה

קייל דוב חטף את ניקול כייבל בת ה-15 ותכנן לביים מבצע הצלה כדי שיוכל להפוך לגיבור היום. שמונה ימים לאחר החטיפה הנערה נמצאה ללא רוח חיים - וגיבור הוא כבר לא יהיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החטופה, ניקול כייבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייל דוב בן ה-21 חלם כל חייו להיות גיבור וכשראה שהדרך לשם לא פשוטה - הוא החליט להפוך לכזה בכל דרך אפשרית. הוא הגה תוכנית בה יחטוף נערה כדי שיוכל אחר כך להצילה ולזכות בתהילה. אולם התוכנית הזו השתבשה ושמונה ימים לאחר החטיפה נמצאה הנערה ללא רוח חיים ביער ועכשיו במקום להיחשב לגיבור - הוא מואשם ברצח.

דוב הכיר את ניקול כייבל בת ה-15 בפייסבוק, שם פתח חשבון פיקטיבי תחת השם בריאן באטרפילד (בחור אמיתי שדוב לא מחבב במיוחד), ופיתה אותה להפגש בהבטחה שימכור לה מריחואנה. השניים נפגשו מספר פעמים עד שביום אחד היא נעלמה. שמונה ימים לאחר היעלמותה, צוות החיפוש מצא את גופתה ביערות בנגור, שבמדינת מיין. ככל הנראה, היא מתה לאחר שהוא חסם את פיה בנייר דבק והניח אותה בארגז הטנדר של אביו. כשגילה שהיא מתה, הוא נפטר מגופתה ליד תחנת דלק וכיסה אותה בענפים. דוב הודה בפני השוטרים על תוכניתו לחטוף אותה כשהוא לבוש במסיכת סקי ולחזור מאוחר יותר בלי התחפושות כדי להצילה - אך סרב להודות שבדרך הוא גם רצח אותה.

קייל דוב, המואשם ברצח ניקול כייבל. AP
הגיבור שהפך לרשע/AP

הסנגורית של החשוד, וונדי האץ', סיפרה השבוע כי המדינה ממהרת לשפוט את דוב וכי הוא לא זה שביצע את הפשעים. "אנחנו כאן כדי להוכיח שלמדינה יש חורים בסיפור שלה", סיפרה הסנגורית, "הם עושים טעות. טעות גדולה". עוזר התובע הכללי, דונלד מקומבר מוסר שה-DNA של החשוד נמצא בביתה של כייבל, כמו גם בציפורנייה, וכי על פניו של החשוד ניתן היה לראות בבירור סימנים לשריטות.

המשפט צפוי להימשך בשבועיים הקרובים ויכלול יותר מ-80 עדים, ביניהם גם בריאן באטרפילד, שעל שמו נפתח חשבון הפייסבוק המזוייף ואינו מעורב בחטיפה. אמה של ניקול, קריסטין ויילי, עדה מרכזית בפרשה, סיפרה שהיא פגשה את דוב כשהגיע לביקור בביתה פעמיים לפני היעלמות בתה. דוב אף הציע לה לשמור על ילדיה האחרים בזמן החיפושים אחר ניקול – אך למרבה מזלה - היא סירבה להצעה בנימוס.

בעקבות המקרה המצמרר יעלו דיונים בדבר שימוש נכון במדיה החברתית בבית הספר התיכון בו למדה כייבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-DNA של החשוד נמצא בציפורנייה של כייבל - אך הוא מסרב להודות ברצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully