וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: המשטרה אישרה כי הגופה שנמשתה מהנהר היא האם הנעדרת

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 19:55

ניקולה בולי בת ה-45, יועצת משכנתאות ואם לשניים, נעלמה בבוקר 27 בינואר במהלך טיול עם כלבתה. "ההתפתחויות היום אינן התוצאה שמישהו מאיתנו ייחל לה, אך אנו מקווים שלפחות כעת אפשר לספק כמה תשובות ליקיריה של ניקולה, שנמצאים במחשבותינו", נמסר מהמשטרה

משטרת לנקשייר באנגליה אישרה היום (שני) במסיבת עיתונאים כי הגופה שנמשתה אתמול (ראשון) מנהר ווייר במחוז לנקשייר היא אכן של האם הנעדרת מזה שלושה שבועות, ניקולה בולי.

"ההתפתחויות היום אינן התוצאה שמישהו מאיתנו ייחל לה, אך אנו מקווים שלפחות כעת אפשר לספק כמה תשובות ליקיריה של ניקולה, שנמצאים במחשבותינו", נמסר מהמשטרה.

משפחתה מסרה בהצהרה כי האישור המשטרתי אישש את "החשש הגדול ביותר": "לעולם לא נצליח להבין מה עברה ניקי ברגעיה האחרונים, ותחושה זאת לא תעזוב אותנו. לעולם לא נשכח את ניקי, איך אפשר, היא היתה מרכז חיינו, היא היתה זאת שהפכה את החיים שלנו לכה מיוחדים, ואיש אינו יכול לשנות זאת".

בולי, בת ה-45, יועצת משכנתאות ואם לשניים, נראתה בפעם האחרונה כשהיא מטיילת עם כלבתה ווילו ב-27 בינואר ב-9 בבוקר, בדרך שלגדות נהר ווייר בסנט מייקל'ס און ווייר במחוז לנקשייר. מבצע חיפושים נרחב החל בעקבות היעלמותה של בולי - ובריטניה כולה עקבה בחוסר נשימה אחר המתרחש.

אתמול, צוות צוללנים משה גופה מהנהר, לא רחוק מהמקום שבו נראתה בולי בפעם האחרונה: "נקראנו היום ב-11:36 בבוקר לנהר ווייר, ליד דרך רדקליף, בשל דיווחים על גופה", נמסר בהצהרה.

ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. באדיבות המשפחה
ניקולה בולי/באדיבות המשפחה
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. באדיבות המשפחה
ניקולה בולי ובן זוגה/באדיבות המשפחה
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. באדיבות המשפחה
תמונות אחרונות של ניקולה בולי/באדיבות המשפחה
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. רויטרס
מחפשים אחר ניקולה בולי/רויטרס

צוותי חיפוש והצלה בדקו במהלך השבועות את הנהר לאורך 15 ק"מ עד הים בעקבות הסברה שבולי נפלה לממיו. הנהר מוגדר "מסוכן ביותר" בעונה הזאת של השנה. "השילוב של עומק וקור בתקופה הזאת של השנה הופך אותו למסוכן ביותר", נמסר מאיגוד הדייגים של סנט מייקל.

על שלט שנתלה על עץ סמוך לספסל שבו נמצא הטלפון של בולי כתוב "סכנה, מים עמוקים". בנוסף, סלעים גדולים וחדים זרועים לאורך הנהר.

קצינת המשטרה סאלי ריילי אמרה לכתבים כי "בנקודה שבה נמצא הספסל, יש ירידה לא גבוהה אך תלולה לנהר. לכן התיאוריה שלנו היא שהיא נכנסה למים בטעות". היא הוסיפה כי "הכלב היה ללא רתמה, מצב נורמלי לכלב שמתרוצץ בטיול, וניקולה היתה מחוברת לשיחת הוועידה אך לא השתתפה באופן פעיל - דבר יוצא דופן. איני רוצה לשער, אך אפשר שהכלב היה משוחרר, ואולי היתה איזושהי בעיה איתו שהובילה את בולי להתקרב לגדת הנהר. היא הניחה את הטלפון לרגע כדי לטפל בכלב ואז נפלה. זאת אפשרות", הוסיפה ריילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully