וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדרך להחלמה": אוניברסיטת איידהו תהרוס את הבית שבו גרו הסטודנטים שנרצחו

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 11:51

האוניברסיטה והקהילה בעיירה מוסקו מתאבלים עדיין על מדיסון מוגן בת 21; קיילי גונקלבס בת 21; זנה קרנודל בת 20 - שהיו שותפות בבית - ואיתן צ'ייפין בן 20, שביקר את חברתו, זנה. הארבעה נמצאו מתים במיטותיהם ב-13 בנובמבר

אוניברסיטת איידהו מתכננת להרוס את הבית מחוץ לקמפוס, שבו גרו הסטודנטים שנרצחו בנובמבר באכזריות בשנתם. "זה צעד בדרך להחלמה, להעלים את המבנה הפיזי שבו התרחש הפשע שזיעזע את הקהילה שלנו", אמר נשיא האוניברסיטה סקוט גרין בתזכיר שהופץ יום שישי. האוניברסיטה מתכננת גם להקים גן זיכרון לנרצחים.

ההודעה פורסמה בזמן שהאוניברסיטה והקהילה בעיירה מוסקו מתאבלים על הסטודנטים מדיסון מוגן בת 21; קיילי גונקלבס בת 21; זנה קרנודל בת 20 - שהיו שותפות בבית - ואיתן צ'ייפין בן 20, שביקר את חברתו, זנה. הארבעה נמצאו מתים בבית ברחוב קינג ב-13 בנובמבר.

ב-30 בדצמבר, שבעה שבועות לאחר האירוע הטרגי, שוטרים עצרו את בריאן כריסטופר קוברגר בן ה-28, סטודנט לקרימינולוגיה באוניברסיטת וושינגטון, וכתבי אישום הוגשו נגדו בגין רצח.

פרחים לזכר ארבעת הסטודנטים שנרצחו בבית סמוך לקמפוס אוניברסיטת איידהו. GettyImages
פרחים מונחים סמוך לבית שבו נרצחו הסטודנטים/GettyImages
הבית של הסטודנטים שנרצחו בבית מחוץ לקמפוס אוניברסיטת איידהו. GettyImages
הבית שבו נרצחו הסטודנטים/GettyImages
בריאן קוברגר, שחשוד ברצח ארבעת הסטודנטים מאוניברסיטת איידהו, מלווה לשימוע הסגרה בבית המשפט בפנסילבניה, ארה"ב, 3 בינואר 2023. רויטרס
החשוד בריאן קולברגר/רויטרס
סימני דם על קיר הבית שבו נרצחו ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו. טוויטר, אתר רשמי
סימני דם על קיר הבית/אתר רשמי, טוויטר

הנשיא גרין אמר בהצהרה כי הבעלים של הבית שבו התגוררו הסטודנטיות הציע לתת לאוניברסיטה את הנכס. הריסה, אמר גרין, "תמנע ניסיונות להפוך את זירת הפשע לסנסציה". בנוסף לתוכניות להקים גן זיכרון, האוניברסיטה רוצה לערב את הסטודנטים ב"פיתוח עתידי של הנכס", ברגע שהבית ייהרס.

האוניברסיטה ייסדה גם תוכניות מלגה לזכר הארבעה. "לעולם לא נשכח את זנה, איתן, מדיסון וקיילי. אעשה כל שביכולתי כדי להגן על כבודם ולהוקיר את הזיכרון שלהם", כתב גרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully