וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלומה שמסעירה את ארה"ב: 4 סטודנטים נרצחו בדירתם בקמפוס

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 12:04

כבר שבוע שמשטרת איידהו חוקרת את מקרה רצח הסטודנטים בשעת לילה מאוחרת בדירתם, אך טרם נמצאו חשודים או הנשק שבאמצעותו נרצחו. ממצאי החקירה עד כה, הובילו את המשטרה למסקנה שככל הנראה הם נרצחו כשישנו. "זה היה די טראומטי למצוא סטודנטים מתים במעונות", סיפר החוקר

קיילי גונקאלבס, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח./רויטרס

ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו שבארצות הברית נמצאו לפני כשבוע ללא רוח חיים בביתם שמחוץ לקמפוס, כשעליהם סימני דקירה. הלילה (שני) מסרה המשטרה המקומית כי לפי החשד הם נדקרו פעמים רבות "כשככל הנראה ישנו". עד כה, לא נמצאו חשודים וטרם נמצא הנשק, מסרה המשטרה.

ארבעת תלמידי המכללה הם איתן צ'פין, בת ה-20, קיילי גונקאלבס בת ה-21, זאנה קרנודל בת ה-20 ומדיסון מוגן, בת ה-21. לפי דיווחי המשטרה המקומית, גופותיהם נמצאו בקומה השנייה והשלישית של הבית כשעל חלקם פצעי הגנה. בדירה, היו שני שותפים נוספים, ששרדו את המקרה ללא פגע. המשטרה אמרה כי "בפוטנציה הם המפתח לכל העניין הזה", אך כי הם "אינם מאמינים" שהשניים היו מעורבים.

איתן צ'פין, סטודנט מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח.. רויטרס
לפי החשד הם נדקרו פעמים רבות "כשככל הנראה ישנו". איתן צ'פין, אחד הנרצחים/רויטרס

החוקרים ערכו 38 ראיונות עם אנשים "שעשויים להיות בעלי מידע" על הרצח ובעלי עסקים מקומיים נשאלו אם היו רכישות לאחרונה של "סכין עם להב קבוע". כמו כן, נלקחו כל תכולת פחי האשפה באזור למקרה שיימצאו בהם ראיות שהוסתרו. חוקר מקרי המוות של מחוז לאטה, קאתי מאבוט, אמרה ל-CNN כי היא ראתה "הרבה דם על הקיר" כהגיעה למקום. היא אישרה שהיו פצעי דקירה מרובים בכל גופה - ככל הנראה מאותו נשק. עוד הוסיפה החוקרת כי לא היה סימן לתקיפה מינית על הגופות במהלך הנתיחה.

לפי סדר ההתרחשויות שערכה המשטרה, לפי הידוע, באותו הלילה סמוך לשעה 01:40, שתיים מתוך הארבעה שנרצחו תועדו ליד משאית מזון ממנה רכשו אוכל, כשהן משוחחות זו עם זו ועם אחרים שעמדו סמוך למשאית. ג'וזף וודול, מנהל המשאית, אמר ל-CNN ששתי הסטודנטיות לא נראו במצוקה או בסכנה בשום צורה. לאחר מכן, חזרו כל הרבעייה לביתם, לאחר השעה 01:45 לפנות בוקר. שם נרצחו.
המשטרה הגיעה לבית המגורים לאחר שקיבלה טלפון 911 בסביבות הצהריים שדיווחה על אדם מחוסר הכרה. הרשויות לא פרסמו את זהותו של המדווח. כשהשוטרים הגיעו לבית, הם נכנסו לזירת פשע עקובה מדם. "זו הייתה סצנה די טראומטית למצוא ארבע סטודנטיות מתות במעונות", אמר חוקר מקרי המוות מאבוט מוקדם יותר השבוע. מותם של כל ארבעתם נקבע בצהריים.

זאנה קרנודל, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח.. רויטרס
גופותיהם נמצאו בקומה השנייה והשלישית של הבית כשעל חלקם פצעי הגנה. זאנה קרנודל, אחת הנרצחות/רויטרס
קיילי גונקאלבס, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח.. רויטרס
מותם של כל ארבעתם נקבע בצהריים. קיילי גונקאלבס, אחת הנרצחות/רויטרס

האוניברסיטה הודיעה כי תקיים הדלקת נרות לזכר ארבעת הסטודנטים בקמפוס ב-30 בנובמבר. "אנא הצטרפו אלינו מהמקום בו אתם נמצאים, בנפרד או כקבוצה, כדי לעזור לנו להאיר את איידהו", נכתב באתר האוניברסיטה. "הדליקו נר, הדליקו את אורות האצטדיון או שמרו איתנו רגע של שקט כשאנחנו מתאחדים בקמפוס".

אביה של זאנה קרנודל סיפר כי הוא שוחח עם בתו שעות ספורות לפני שהותקפה ונהרגה. "אני חושב שחצות הייתה הפעם האחרונה ששמענו ממנה, והיא הייתה בסדר", אמר. הוא הוסיף כי אינו מבין מדוע בתו ושותפיה לדירה נהרגו בביתם. "הם רק נהנו בבית. זאנה בדיוק בילתה בבית עם החבר שלה", אמר. קרנודל הוסיף גם כי דלת הבית נפתחה עם קוד מספר. "אז, או שהם ידעו את זה או שהם פשוט הסתובבו ומצאו את דלת ההזזה פתוחה", אמר.

מאדי מוגן, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח.. רויטרס
"זו הייתה סצנה די טראומטית למצוא ארבע סטודנטיות מתות במעונות". מאדי מוגן, אחת הנרצחות/רויטרס

אוליביה גונקאלבס, אחותה של קיילי סיפרה בראיון ל-ABC כי היה מנעול על הדלת וכי "אחותי תמיד הייתה שומרת על הדלת". אבל, היא הוסיפה כי "זה היה הבית של הקבוצה, וזה כך כבר דורות, אז אני לא אגיד שהם היו מאוד פרטיים עם הקוד הזה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully