וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הסטודנטים באיידהו: החוקרים מתמקדים במכונית מסתורית

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 13:42

חודש לאחר הרצח המרובע המחריד, הרשויות לא עצרו חשוד או מצאו את הסכין שלדבריהם היה כלי הנשק. כעת הם מחפשים אחר אדם שלטענתם היה במכונית סדאן לבנה ליד זירת הפשע, בזמן שהרציחות קרו

החוקרים בפרשיית הרצח של ארבעה סטודנטים באוניברסיטת איידהו מחפשים אחר אדם שלטענתם היה במכונית סדאן לבנה ליד זירת הפשע בזמן שהרציחות קרו, כך דיווחה המשטרה בשבוע שעבר.

מכונית יונדאי אלנטרה מ-2011-2013 נראתה ב"אזור הסמוך" לבית הסטודנטים מחוץ לקמפוס, שבו נדקרו הארבעה ב-13 בנובמבר בלילה, אמרה משטרת מוסקו בהצהרה. המידע על המכונית הגיע מתוך אלפי טיפים שהמשטרה מקבלת כל העת על התיק. "החוקרים סבורים כי מי שהיה בתוך המכונית עשוי להחזיק במידע קריטי לתיק", נכתב בהצהרה. לוחית הרישוי של המכונית לא ידועה.

המכונית החשודה בתיק רצח ארבעת הסטודנטים באיידהו. טוויטר, צילום מסך
המכונית החשודה/צילום מסך, טוויטר

שלושה קורבנות - מדיסון מוגן בת 21; קיילי גונקלבס בת 21; זנה קרנודל בת 20 - היו שותפות בבית. הקורבן הרביעי - איתן צ'ייפין בן 20, ביקר את חברתו, זנה. ארבעת הקורבנות ככל הנראה ישנו במיטותיהם בזמן התקיפה, לדברי קתי מאבט, חוקרת מקרי המוות של מחוז לאטא.

כל הארבעה נדקרו כמה פעמים עם סכין גדולה - חלקם ניסו להילחם בחזרה. על איש מהקורבנות לא היו סימנים של תקיפה מינית, אמרה מאבט.

שתי שותפות נוספות שהיו בבית לא הותקפו כלל. על פי החוקרים, הן כנראה ישנו במהלך התקיפה. בבית יש שישה חדרי שינה, שניים בכל קומה. הקורבנות נמצאו בקומות השנייה והשלישית.

ארבעה סטודנטים נרצחו בשנתם באוניברסיטאת איידהו 21 בנובמבר 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ארבעת הסטודנטים שנרצחו/אתר רשמי, מתוך פייסבוק
סימני דם על קיר הבית שבו נרצחו ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו. טוויטר, אתר רשמי
סימני דם על קיר הבית/אתר רשמי, טוויטר

חודש לאחר התקיפה, הרשויות לא עצרו חשוד או מצאו את הסכין שלדבריהם היה כלי הנשק. עם זאת, הם טוענים כי ביצעו התקדמות בחקירה, אך אינם יכולים למסור פרטים נוספים לעת עתה.

"אנחנו מתקדמים כל הזמן אבל זאת חקירה פלילית, איננו יכולים לספק את המידע", אמר דובר משטרת איידהו ארון סנל ל-CNN. משטרת מוסקו מסרה אתמול (שבת) כי הוסיפה עוד עשרה חוקרים לצוות וכי כ-50 סוכני FBI עובדים גם כן על התיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully