וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוקטורנט "המוזר" שחיפש חברים: פרטים חדשים על החשוד בטבח שהסעיר את ארה"ב

עודכן לאחרונה: 31.12.2022 / 21:34

בריאן קוברגר, דוקטורנט למשפט פלילי וקרימינולוגיה בן 28, נעצר יותר מחודש לאחר שגופותיהם של 4 סטודנטים נמצאו במיטותיהם בבית באיידהו. מכריו מספרים על עוזר הוראה בעל ביטחון עצמי ו"התנהגות מאד מביכה". מחקרו האחרון עסק ברגשות של אסירים בזמן ביצוע פשע

קיילי גונקאלבס, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח./רויטרס

בריאן כריסטופר קוברגר, דוקטורנט למשפט פלילי וקרימינולוגיה בן 28, הוא החשוד בטבח באיידהו שהסעיר את ארה"ב כולה - במסגרתו נדקרו למוות במיטתם סטודנט ושלוש סטודנטיות בדירה סמוכה לקמפוס האוניברסיטה.

פרטים חדשים אודות החשוד מציירים תמונה של אדם "מוזר", כפי שהעיד מכר שלו, שהתעניין מאד בפשיעה. לפי דיווחים בכלי תקשורת אמריקנים, קוברגר התגורר לאחרונה בדירה בעיר פולמן שבוושינגטון, ונראה "כי הוא מביע עניין רב בפשיעה".

כריסטופר קוברגר, בן ה-28 שנעצר בחשד לרצח ארבעת הסטודנטים באיידהו. דצמבר 2022. טוויטר, צילום מסך
חקר התנהגות של פושעים. קוברגר/צילום מסך, טוויטר

בן רוברטס, סטודנט למשפט פלילי באוניברסיטת וושינגטון שבה עשה קוברגר את הדוקטורט שלו ושימש כעוזר הוראה, אמר לרשת סקיי ניוז כי קוברגר נראה אדם בעל ביטחון עצמי, אבל גם נראה כאילו "הוא תמיד חיפש דרך להשתלב". לדבריו, הוא היה אדם בעלת התנהגות "מאד מביכה".

"שמי בריאן, ואני מזמין אותך להשתתף במחקר המבקש להבין כיצד רגשות ותכונות פסיכולוגיות משפיעות על קבלת החלטות בעת ביצוע פשע", כתב קוברגר בפוסט שפרסם באתר רדיט לפני כחצי שנה בניסיון לדלות מידע למחקר שערך אודות אסירים לשעבר. "בדגש, המחקר מנסה להבין את הסיפור מאחורי העבירה הפלילית האחרונה שלך, תוך דגש על מחשבות ורגשות לאורך החוויה (בזמן העבירה)", הוסיף.

עוד בוואלה!

נעצר חשוד במעורבות ברצח ארבעת הסטודנטים באוניברסיטת איידהו

לכתבה המלאה
ארבעה סטודנטים נרצחו בשנתם באוניברסיטאת איידהו 21 בנובמבר 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נרצחו בשנתם. קורבנות הטבח באיידהו/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

מעצרו של קוברגר אתמול מגיע כחודש וחצי לאחר שהקורבנות נמצאו דקורים למוות במיטותיהם לאחר ששקעו בשינה. הרצח היה בעיירה מוסקו, שבה מתגוררים 25 אלף תושבים שמרביתם סטודנטים באוניברסיטת איידהו. שלוש הנרצחות גרו יחד בבית גדול בעיירה. מעשי הרצח היו בקומות השנייה והשלישית, והם אירעו בזמן שסטודנטיות נוספות שגרו בקומות אחרות בבית ישנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully