וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד במעורבות ברצח ארבעת הסטודנטים באוניברסיטת איידהו

עודכן לאחרונה: 31.12.2022 / 11:51

משטרת מוסקו הודיעה כי כריסטופר קוברגר, דוקטורנט לקרמינולוגיה בן 28, הוא החשוד ארבעת הסטודנטים באוניברסיטת איידהו. קוברגר נעצר כ-4,000 קילומטרים מהזירה, במדינת פנסילבניה, ונחקר על ידי השוטרים. "היה לו מבט שקט וריקני"

קיילי גונקאלבס, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח./רויטרס

חשוד במעורבות ברצח ארבעת הסטודנטים באוניברסיטת איידהו נעצר במדינת פנסילבניה - כך הודיעה היום (שישי) משטרת מוסקו, בה אירע הרצח לפני כחודש וחצי. שמו של החשוד הוא כריסטופר קוברגר, דוקטורנט לקרימינולוגיה בן 28. עד היום לא נתפס אף חשוד במעורבות ברצח שהסעיר את המדינה, ולא כלי הרצח ששימש לתקיפה.

קוברגר נעצר כ-4,000 קילומטרים מזירת הרצח, במחוז מונרו שבצפון-מזרח מדינת פנסילבניה. בחקירתו שאל החשוד האם נעצרו מעורבים נוספים בפרשה, וחוקריו מסרו כי היה לו "מבט שקט וריקני".

עוד מסרו החוקרים כי הצליחו להגיע לקוברגר לאחר שהתחקו אחר מכונית יונדאי אלנטרה לבנה שנראתה סמוך לזירת הרצח. כמו כן, ה-DNA של החשוד נמצא תואם לממצאים שהתגלו בבית מחוץ לקמפוס בו נדקרו הסטודנטים.

כריסטופר קוברגר, בן ה-28 שנעצר בחשד לרצח ארבעת הסטודנטים באיידהו. דצמבר 2022. טוויטר, צילום מסך
החשוד כריסטופר קוברגר/צילום מסך, טוויטר

שלושה מתוך ארבעת הקורבנות היו הסטודנטיות מדיסון מוגן בת 21; קיילי גונקלבס בת 21; זנה קרנודל בת 20 - כולן שותפות באותו בית. הקורבן הרביעי - איתן צ'ייפין בן 20, ביקר את חברתו, זנה. ארבעת הקורבנות ככל הנראה ישנו במיטותיהם בזמן התקיפה ונדקרו למוות. על איש מהקורבנות לא היו סימנים של תקיפה מינית.

עוד בוואלה!

רצח הסטודנטים באיידהו: החוקרים מתמקדים במכונית מסתורית

לכתבה המלאה
ארבעה סטודנטים נרצחו בשנתם באוניברסיטאת איידהו 21 בנובמבר 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
הסטודנטים שנרצחו/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

החוקרים טענו כבר לפני שבועיים שהם מחפשים אחר אדם שלטענתם היה במכונית סדאן לבנה ליד זירת הפשע בזמן שהרציחות התרחשו.

"מכונית יונדאי אלנטרה מ-2013-2011 נראתה ב'אזור הסמוך' לבית הסטודנטים מחוץ לקמפוס, שבו נדקרו הארבעה ב-13 בנובמבר בלילה" - אמרה משטרת העיר מוסקו בהצהרתה. המידע על המכונית הגיע מתוך אלפי הודעות שהמשטרה קיבלה כל העת בעקבות התיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully