וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח באיידהו נעצר פעמיים באותו יום על עבירת תנועה - ושוחרר

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 13:28

ב-15 בדצמבר, שוטרים עצרו את בריאן קוברגר באינדיאנה משום ש"נצמד למכונית לפניו" בכביש המהיר - ושלחו אותו לדרכו עם אזהרה. תשע דקות לאחר מכן, משטרת אינדיאנה עצרה את המכונית שוב - וקוברגר שוחרר גם הפעם

רשויות החוק של מדינת אינדיאנה עצרו את החשוד ברצח ארבעת הסטודנטים באיידהו פעמיים באותו יום - ונתנו לו להמשיך בדרכו, כך דיווח משרד השריף אתמול (שלישי). בריאן כריסטופר קוברגר נעצר במכוניתו על ידי שוטרי תנועה כשבועיים לפני שנעצר בחשד לרצח בפנסילבניה.

ב-15 בדצמבר, שוטרים עצרו את קוברגר במכונית היונדאי אלאנטרה שלו במחוז הנקוק באינדיאנה משום ש"נצמד למכונית לפניו" בכביש המהיר 70, נמסר בהצהרה של משרד השריף. קוברגר נהג באותה עת ולצדו היה נוסע, שזהותו לא נחשפה. הוא שוחרר לדרכו עם אזהרה.

"בעת העצירה ברמזור, לא היה מידע לגבי חשוד בפשעים באיידהו או מידע שקשור לרישיון נהיגה או לוחית רישוי של יונדאי אלאנטרה לבנה שמעורבת בפשע כלשהי", נכתב בהצהרה.

תשע דקות לאחר שנעצר ברמזור על ידי שוטרים ממשרד השריף, משטרת אינדיאנה עצרה את המכונית שוב. גם הפעם, קוברגר הנהג והנוסע לצדו שוחררו באזהרה בגין היצמדות לרכב מלפנים. "השוטר, שהבין שהשניים נעצרו דקות ספורות קודם לכן, הפעיל שיקול דעת ושחרר אותם באזהרה בלבד", אמרה משטרת אינדיאנה.

כריסטופר קוברגר, בן ה-28 שנעצר בחשד לרצח ארבעת הסטודנטים באיידהו. דצמבר 2022. טוויטר, צילום מסך
בריאן קוברגר/צילום מסך, טוויטר
המכונית החשודה בתיק רצח ארבעת הסטודנטים באיידהו. טוויטר, צילום מסך
מכונית היונדאי אלאנטרה של החשוד/צילום מסך, טוויטר
ארבעה סטודנטים נרצחו בשנתם באוניברסיטאת איידהו 21 בנובמבר 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ארבעת הקורבנות/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

שתי התקריות אירעו כחודש לאחר הרצח המזעזע של הסטודנטים בביתם סמוך לקמפוס אוניברסיטת איידהו. בשבוע שעבר, כ-4,000 ק"מ מאיידהו, עצרה משטרת פנסילבניה את קוברגר בן ה-28 בגין חשד ברצח הארבעה.

אתמול הופיע קוברגר בבית משפט במחוז מונרו בפנסילבניה, ויתר על הזכות להסגרה וצפוי לעמוד לדין באיידהו. על פי הרשויות, הוא יואשם בארבעה סעיפים של רצח מדרגה ראשונה ושוד.

גורמי החוק לא פירסמו באופן ציבורי חלק מהמידע לגבי המקרה והמעצר, כולל מניע אפשרי, מערכת היחסים של קוברגר עם הנרצחים או ראיות שהובילו למעצרו. קוברגר, דוקטורנט לקרימינולוגיה באוניברסיטת וושינגטון, שמרוחקת 20 דקות מהעיירה מוסקו שבה התגוררו הקורבנות, נהג לומר הערות לא ראויות ו"מטרידות" לעובדות ולקוחות במבשלה בפנסילבניה שבה עבד, אמר הבעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully