וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט נגד נתניהו: אישרת את התוכנית שלי לחברה הערבית - הרעלת מוח של מיליונים בכוונה

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 8:38

ראש הממשלה לשעבר תקף את רה"מ הנוכחי וטען כי במסגרת התקציב אושרה התוכנית שכוללת העברת 6 מיליארד שקל לחברה הערבית במשך 5 שנים, נגדה יצא בחריפות באופן קבוע. "הוא ומכונת הרעל שלו הפכו את זה לכסף לחמאס שגרם לטרור - שקר נוראי שבוצע בכוונה, ללא שום קווים אדומים"

בווידאו: בנט בצהרה לתקשורת - "מר נתניהו, תרפה. תן למדינה להמשיך"/צילום: בנוביץ' תקשורת

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי ממשלתו אישרה ביום שישי במסגרת תקציב המדינה בדיוק את אותה תוכנית של ממשלתו שלו, נגדה נתניהו יצא בחריפות באופן קבוע.

"במשך שנה הוביל נתניהו קמפיין תעמולה שעיקרו 'בנט מעביר 53 מיליארד שקלים לתנועה האסלאמית וגם לחמאס, לכן יהודים נרצחים ברחובות. דם הנרצחים על ידיו'", כתב בנט. "ביום שישי הוא הודה בשקר הנורא בכך שאישר את אותה התוכנית. נתניהו הוא ראש המכונה שהפיצה תעמולה שקרית זו, בפיו ממש".

ראש הממשלה נפתלי בנט, ישיבת ממשלה, 19 ביוני 2022. אלכס קולומויסקי, פול
שנה וחצי של קללות, גידופים והאשמות". נפתלי בנט/פול, אלכס קולומויסקי

"בעקבותיו, השופרות, הח"כים, מאות אלפי הבוטים, הבריונים המקללים מול הבית של סילמן, האוהלים מול הבית של אורבך —כולם הדהדו את השקר הזה. והוא הצליח, בענק", הוסיף ראש הממשלה לשעבר. "מיליוני ישראלים תמימים שוכנעו שבאמת הממשלה בראשותי מעבירה 53 מיליארדים לתנועה האסלאמית ולחמאס, ושהטרור הנורא נובע מכך".

לדברי בנט, ממשלת נתניהו אישרה את התוכנית כי "היא דואגת לתשתיות, מלחמה בפשיעה, תעסוקה ועוד". "שנה וחצי של קללות, גידופים והאשמות נגדי ונגד חבריי - הכול שקר מוחלט. לא היה ולא נברא. השקר הנוראי הזה בוצע ביודעין, בכוונת תחילה, בציניות מוחלטת, ללא שום קווים אדומים - הכול מסיבות פוליטיות", תקף בנט.

עוד בוואלה!

הניצחונות של המשרדים והאתגר בכנסת: הקרבות על תקציב המדינה רחוקים מסיום

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד 20 בפברואר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"ללא קווים אדומים", ראש הממשלה נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

עוד הוסיף בנט: "בדרך כלל אני אדם שמתסכל קדימה, אך הפעם בגלל עומק השקר, ההסתה והאלימות, אני מוכרח להזים את השקר הזה מיסודו. למען האמת וההיסטוריה. אין לי אלא לומר - תתביישו לכם, מר נתניהו ומר סמוטריץ'. הרעלתם את המוחות של מיליוני ישראלים בכוונת תחילה., ההיסטוריה לא תשכח לכם את השקר הנתעב".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברים: "בנט כרגיל משקר. בניגוד אליו, אנחנו לא אישרנו 50 מיליארד שקלים לאחים המוסלמים בלי שום פיקוח על הכסף שזרם לעמותות תומכות מחבלים וטרור. בניגוד לבנט, אנחנו לא הקמנו ממשלה עם האחים המוסלמים. בניגוד לבנט, אנחנו לא ביצענו את מעשה ההונאה הגדול בתולדות המדינה תוך הפרת כל ההתחייבויות לאזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully