וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שטוענת כי היא מדלן מקאן: משפחתי ניתקה אתי קשר

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 10:39

ג'וליה ונדל נהפכה לוויראלית לאחר שפתחה חשבון אינסטגרם בשם @iammadeleinemcann, שבו שיתפה "ראיות" לכך שהיא מדלן. ונדל בת ה-21 שיתפה שורה של תמונות שלטענתה מוכיחות את הדמיון שלה למדלן ולהוריה, קייט וגארי מקאן

בעקבות טענה של צעירה פולניה ברשת כי היא הילדה הבריטית מדלן מקאן שנעלמה בפורטוגל ב-2007, מומחים מיהרו לציין פגמים בטענה שלה. עם זאת, התמיכה הציבורית בבקשתה לערוך בדיקת די.אן.איי מתחזקת והולכת.

ג'וליה ונדל נהפכה לוויראלית בעולם כולו לאחר שפתחה חשבון אינסטגרם בשם @iammadeleinemcann, שבו שיתפה "ראיות" לכך שהיא מדלן. ונדל בת ה-21 שיתפה שורה של תמונות שלטענתה מוכיחות את הדמיון שלה למדלן ולהוריה, קייט וגארי מקאן.

מדלן, מלסטרשייר באנגליה, נעלמה ממיטתה בדירת נופש באתר הנופש פראיה דה לוז בערב 3 במאי 2007, בזמן שהוריה אכלו ארוחת ערב במסעדה סמוכה. היא היתה אז בת 3, כלומר, אם היתה בחיים היום, מדלן היתה בת 19.

ג'וליה ונדל טוענת שהיא מדלן מקאן. באדיבות המצולמים
ג'וליה ונדל מול מדלן מקאן/באדיבות המצולמים
ג'וליה ונדל טוענת שהיא מדלן מקאן. באדיבות המצולמים
פוסט של ג'וליה ונדל באינסטגרם/באדיבות המצולמים

ונדל טוענת כעת כי בן משפחת מקאן ביקש ממנה לערוך בדיקת די.אן.איי, אך טענה זאת לא קיבלה אישור עדיין. למרות דמיון מסוים בין ונדל למדלן, המשטרה וקמפיין "למצוא את מדלן" לא פירסמו הצהרות שמתייחסות לטענה של הצעירה. זאת בניגוד לעדכונים אחרים שהמשטרה והזוג מקאן חלקו עם התקשורת, מה שאולי מרמז על כך שהטענה של ונדל אינה מתקבלת ברצינות.

עם זאת, התמיכה בוונדל ברשתות גבוהה, ורבים מבקשים מהרשויות שייקחו אותה ברצינות. בפוסט באינסטגרם, ונדל נראית פורצת בבכי בעודה מסבירה שהמשפחה שלה אינה מרוצה מכך שפירסמה את טענתה. "סבתא שלי התקשרה אלי, היא אמרה שאני אדם רע מאוד, ושאינה רוצה לראות אותי יותר. היא החלה לצעוק עלי. ביקשתי ממנה לעשות בדיקת די.אן.איי, או שהוריי יעשו בדיקה, אך היא לא הסכימה".

עוד בוואלה!

היעלמות מדלן מקאן: הצעירות שטוענות כי הן הילדה הנעדרת

לכתבה המלאה
ג'וליה ונדל טוענת שהיא מדלן מקאן. באדיבות המצולמים
תמונות של ג'וליה ונדל ושל מדלן מקאן/באדיבות המצולמים
ג'וליה ונדל, טוענת שהיא מדלן מקאן. טיקטוק, לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות, צילום מסך
ג'וליה ונדל/צילום מסך, טיקטוק, לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות
בריטניה מחפשת מידע על חשוד חדש בחטיפת הילדה מדלן מקאן. רויטרס
מדלן מקאן בעת ההיעלמות/רויטרס

ונדל אמרה כי המשפחה שלה טוענת כי "אינה נורמלית" וכינו אותה "נוראית" משום שהיא מעניקה "תקווה לזוג מקאן". היא הוסיפה כי היא חשה כעת "מפוחדת ובודדה" וסיפרה גם כי מערכת היחסים שלה עם בן זוגה נפגעה. "חבר שלי רוצה לעזוב אותי בגלל המקרה".

בפוסט אחר היא שיתפה תמונת תינוק שסבתא שלה שלחה לה. אך הוסיפה כי אינה חושבת שהיא אמיתית. "סבתא שלי שלחה לי שתי תמונות אבל אי אפשר לראות את הפנים בבירור". ונדל אמרה כי אינה מחפשת אחר פרסום וכי היא "באמת מאמינה" שהיא מדלן הנעדרת.

משתמשים ברשת הביעו ספקנות לגבי זהותה של ונדל. הם ציינו כי ונדל משתמשת בכמה שמות משפחה: פאוסטינה, ונדל ו-ונדלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully