וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון של המוחים נגד גוטליב מביתה: "שיקרה והשתמשה בבתה"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 13:50

לאחר הסערה שעוררה אתמול המחאה מחוץ לדלת ביתה של הח"כית מהליכוד, בו טענה לאלימות כלפי בתה בעלת הצרכים המיוחדים, התגלה תיעוד בו הם נראים מקבלים בהבנה את בקשותיה של גוטליב לגבי הבת. "סגרה הסכם עם ה'אנרכיסטים' ברגע של הידברות - וסילפה עובדות"

טלי גוטליב מדברת עם המפגינים מחוץ לביתה, 20 בפברואר 2023/באדיבות המצולמים

המוחים נגד טלי גוטליב טענו הלילה (שלישי) כי חברת הכנסת מהליכוד שיקרה וסילפה עובדות, כשהציגה אותם אתמול כאלימים. המקרה הוביל שלל גינויים נגד המפגינים ותמיכה בגוטליב, אם לבת בעלת צרכים מיוחדים.

בסרטון חדש נראית גוטליב מסבירה להם כי בביתה מתגוררת בתה שהיא "אוטיסטית בתפקוד נמוך", וביקשה שלא יפריעו לה או יפנו אליה. המוחים נראים מקבלים בהבנה את הסיטואציה, ונעתרים לבקשתה של הח"כית.

אלא שגוטליב הציגה את המפגינים כאלימים, ולאחר מכן התפרצה בצעקות בוועדת החוקה בכנסת. "חיות אדם, חיות טרף. ככה לא מוחים, ככה לא מפגינים. אתם לא תפגעו בפרטיות בשם מחאה. זה מתוזמן, זה ממומן. ב-6:00 בבוקר חיכו לי אנרכיטסים. אם חלילה הייתי מאבדת עשתונות, זה היה יכול להיגמר רע. אני לא הייתי מסוגלת להגן על עצמי. תפסיקו לשסות את העם. זה ייגמר בדם".

הפעילים מסרו כי "פרצופה האימתי של עורכת הדין גוטליב, שסגרה הסכם עם ה'אנרכיסטים' ברגע מדהים של הידברות ואז הלכה לשקר,לסלף עובדות ולבכות דמעות תנין בפני התקשורת תוך כדי שימוש ציני מצידה בבתה המקסימה. ‏דיקטטורה מעבירים בספינים תקשורתיים וחצאי אמיתות, כך זה נראה".

טלי גוטליב בדיון ועדת חוקה, כנסת, 12 בפברואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
טלי גוטליב בוועדת החוקה, אתמול/פלאש 90, יונתן זינדל
מתוך עמוד הטוויטר של ליאת עמוס. צילום מסך מתוך טוויטר, אתר רשמי
ציוץ שפורסם אתמול/אתר רשמי, צילום מסך מתוך טוויטר

גוטליב מדברת בכנסת על המפגינים מחוץ לביתה, אתמול

בווידאו: הפגנה מול בית גוטליב שבתה עם צרכים מיוחדים: "להפעיל את שב"כ"/ערוץ הכנסת

המקרה עורר גינויים מכל קצוות הקשת הפוליטית. "כשמפגינים מונעים מנציגי ציבור לבוא ולהצביע בכנסת, ומאמללים ילדה אוטיסטית, זאת לא מחאה לגיטימית", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "המפגינים שמדברים על דמוקרטיה, הם אלה שמביאים את קיצה כשהם מונעים מנציגי הציבור לממש את זכות היסוד בדמוקרטיה - להצביע. אני קורא למשטרה לפעול מיד ולאפשר לחברי הכנסת להגיע למשכן".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מסר: "מגנה בתוקף את המצור על ביתה של חברת הכנסת טלי גוטליב, אם לילדה עם צרכים מיוחדים, ואת העובדה שלא איפשרו לה להוציא את הילדה למסגרת. זו אינה דרכנו. זו אינה דרכה של המחאה. שולח לטלי חיזוק ולבתה חיבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully